Yel Değirmenleri
YEL DEĞİRMENLERİYel değirmenlerinin duruşu gibiydi hayatMağrur gururluDimdik duruyorduRüzgarın şiddetine göre dönse de.İnsanların bakış açıları gibiydiYükseklerdeydi başları eğilmiyorduKimi dümdüz bakıyordu hayataYalın tertemiz.Kimi dönmüştü arkasını hayataKırgınlıkları vardıKırılmışlıklarıÇok istese de dönemiyordu yüzünü.Kimi yan bakıyorduAcabalıkları mı vardı belkideYoksa güvenemiyorduYaratılmışlıklar çok mu üzmüştü ne.Rüzgarın yönüne göre dönüyorduŞiddetine göre hızına göreİnsanlar gibiydi yel değirmenleriKendini rüzgarın akışına bırakmıştı.Dönüyordu durmaksızın dönüyorduKonya da bir Semazen gibiEteklerini savuruyordu hayataTek ayak serzenişleri vardı.Dünya gibi dönüşleri vardıÇok yaralar alsa da zamandaÇok darbeler atlatsadaSabırla durmaksızın dönüyordu.Ülkem gibiydi balkideBilinçsiz ruh gibi hayatlar yaşasa da insanlarRüzgarın akışına bırakmıştı kendiniRüzgara mı emanet etmişti gidişleriYoksa zamanını mı bekliyordu dur demeninDemet Akyürek.
(
Yel Değirmenleri başlıklı yazı
demet tarafından
9.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.