Beklenti ifadesi kelime anlamındanda anlaşılacagı gibi umudun kalmadıgı durumlarda dahi istegin canlı tutulmasıdır.
Beklenti içinde bulundugun konuyla ilgili bütün olurları ,yapabilirlikleri yapmış olup gerisini, zamana bırakmaktır.Zaman birçogumuz için ne kadar degerlidir degilmi?
işte beklentide; zamanın sana baglı olmamasıdır asıl elini kolunu baglayan.bir çogumuz
bu durm içine girmeyi pek sevmemekle beraber bazen farkında bile olmadan tamda bu illetin tam ortasında olabiliyoruz.
Bazen çaresi olmayan bir hastalıga yakalanmış genç bir bireyin doktordan istedigi cevabı alamayıp hacı hocadan medet ummasıdır beklenti.
Yıllarca çocuk bekleyen yıllanmış bir evliligin bireylerindedir beklenti.
Bazen bir ailenin küçük kız çocugunun ebeveynlerinden sarı saçlı oyuncak bebek beklemesidir beklenti.
bayanların özel günlerini erkeklerden hatırlamasını istemesidir beklenti.
Müebbet hapis yatan bir mahkumun''AF GELİR'' demesidir beklenti.
iki sevgili arasında anlaşmazlıkların dogurdugu ayrılıklarda bile kişilerin sabırla
birbirlerinden haber beklemesidir.bazen yeni evlenmiş bir çiftin erkek olanının annesine karşı yapmasını istedikleridir beklenti.
Umutla umutsuzlugun yarıştıgı , bazen belirsizleşen , zaman ilerledikçe dahada yogun hissedilen şeydir beklenti.Zaman zamanda kişinin kendisini , kendisi gibi degil ,
kendince kendisinden beklemedigi hareketleri yapmaya yönelmesi gibi süreçleri içerir .beklenti sinsidir derinden bütün benligimizi istila edebilir ve çogu zamanda ondan başka birşey düşünemez hale gelebiliiriz bu denli güçlü bir duygudur.
beklenti , herhangi bir konuda gerçekleşmesi istenilen yada umulan her türlü olguyu içeren duygudur.zamanla orantılı olup degişkendir.insanoglu nefes aldıkça hayatın tüm evrelerinde farklı farklı beklentilere sahip olacaktır.
( Beklenti başlıklı yazı aysegul-akyu tarafından 5.04.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu