Öyle ağlayıp sızlamayın, kimse beni takip etmiyor, Sosyal Medya'da diye. Dilerseniz, gayret ederseniz sizin de sıkı takipçileriniz olur. Bir kere takip ediliyor muyum, edilmiyor muyum, diye kesinlikle arkanıza bakmayın. Arkanıza baktınız mı takibi bırakıyorlar...


Sosyal Medya bu normal medyaya pek benzemez. Siz de istemez misiniz, bir milyon, on milyon yüz milyon, yüz milyar takipçiniz olsun... Ohaaa be! Çok sıktık işkembe-i Kübra'dan, dünyada zaten yüz milyar insan yok ki... Ha elli yüz sene sonra, dünya ayakta kalır da insan nüfusu artarsa belki, o kadar takipçiniz olabilir...


İlla ki birileri beni takip etsin, niye takip etmiyorlar, yoksa ben takip edilmeye değer değil miyim, diye bir takım kuruntularınız varsa, bu kuruntuları yok etmek ve takip edilmek için, çok değişik ve de saçma sapan, hatta saçma sapandan daha da sapan şeyler yapmalısınız. Neler mi? Durun anlatacağım onları da aşağıda ki satırlarda...


Alın bir deterjan, arkadaşınız ceple sizi çekerken, yavaş yavaş içmeye kalkın, sonrada hemen instagram da, face de paylaşın. Yok ya, kalsın, ölür giderim, diyorsanız onu bilemem. Olmadı alın bir on beşlik çivi, duvara kafanızla çakmaya çalışın. Tabi kafanıza bir şey olursa da beni suçlamayın. Yaralansanız bile üüüüüüf, ne takipçi kazanırsınız... Bayansanız oranızı buranızı açın, sonrada altına, sizi çoooooook ama çokkkkkkkkk seviyorum takipçilerim diye, O'ları uzatarak, K'ları da bastırarak söyleyin mutlaka... Saçma sapan şarkı sözleri yazıp, onları paylaşabilirsiniz... İçinde su bulunan yarım metrelik bir havuza balıklama atlayıp sonrada şakır şakır yüzüyormuş gibi yapıp yayınladınız mı, alın işte size dünya kadar takipçi... Kafanız gözünüz de yarılırsa, eh olacak o kadarda... Kimse beni niye takip etmiyor diye ağlamayın...


O da olmadı artık ailenizin psikoloğunuza gidip, derdinizi anlatıp içinizi dökebilirsiniz. Psikoloğunuz artık sizin çocukluğunuza mı iner, gençliğinize geri mi çıkar, yoksa çocukluğunuzda kalır mısınız, onu bilemem... Psikoloğunuzla çocukluğunuza inilirken onu bile kameraya alıp paylaşım yaptınız mı, dünyalar sizin olur, dünya kadarda takipçiniz olur...


Takmayın kafaya be! Ben takıyor muyum? Benim de toplasan toplasan iki elin parmaklarını geçmez takipçi sayım. İlla Sosyal Medya'da takipçim olsun istiyorum ama olmuyor diye sızlanmanın alemi yok. Bir iki tane parayla adam tutun, günün belirli zamanlarında kendinizi takip ettirin, arada sırada arkaya da bakın mutlaka, beni takip ediyorlar mı etmiyorlar mı, diye, verdiğiniz paralar da boşa gitmesin değil mi? Bende ki de ne akıllar...

( Sizin De Takipçileriniz Olabilir başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 31.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.