Evet benim Acun'dan neyim eksik bende bundan sonra takım almaya karar verdim. Hmmmm dur bakayım Real Madrid'i mi alsam yoksa New Castel United mi benim radarıma girse bilemedim şimdi... Bakarsın belki de Bayer Münih'e kancayı takarım... Oda olmadı Arjantin'e mi yönelsem Boca Juniors filanda olur... Yoksa Papua Yeni Gine Futbol liglerinden bir takım satın alırım, o da olur, olmaz diye bir şey yok...


Yok yahu alamazsın onları, ne paran ne başka bir şeyin onları almaya yetmez mi diyorsunuz? O zaman ben de mahalle takımlarına el atarım. Pötürge Gençlik var mesela, gider onu alırım. Olmadı Çemişkezek Gücünü alırım. Daha bir sürü alınacak takım var Mihalıççık Spor olur mesela... Birazda ucuza alırım, sonra üst lige çıkartır kârlı bir şekilde elimi öpene satarım. Nasıl ama bende ki akıllar?


İllaki futbol takımı alınacak diye de bir şey yok ... Giderim ikinci ligden voleybol takımı ya da basketbol takımı alırım... Olmadı hentbol takımı alırım... Her ne kadar hentbol den anlamasam da, sanki takım satın alanlar anlıyorlar mı spordan... O büyük büyük kulüpleri sanki spordan anlayanlar mı yönetiyor...


Bizimde çok çok eskiden bir mahalle takımımız vardı, Bahçeli Gençlik. Gazozuna, kolasına birde baklavasına maç yapardık. Kimi zaman fıstıklı olurdu baklava, kimiz zaman cevizli...Kimse de bize ne sponsor olur, ne de almaya kalkardı takımımızı... Boş arsalarda maç yapar, sonrada terler terler buluttan nem kapardık...


Cepte parada yok takım almak için ama bankalar sağ olsun. Çekerim takım kredisi öyle bir kredi var mı yok mu bilmiyorum ama yoksa bile o zamanda yüksek meblağlı tüketici kredisi filan çekeriz, o da olmadı bir şey buluruz. Acunun takımı oluyorsa bizimde olmalı...


Su Topu takımları da olabilir, onlar biraz daha ucuzdur futbol, basketbol, voleybol takımlarına nazaran. Okçuluk Takımı da olur, o da ucuza gelebilir. Hiç biri olmadı, o zamanda takım elbise alır bir iki kat, üstüne de firmalarımın reklamını yapıştırır, sonrada ''Baaaak gördünüz mü Acun takım alırda ben alamaz mıyım?'' diye herkese havalarımı basarım billahi... Bunu da yaparım..

( Bende Takım Almak İstiyorum başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 23.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.