Evet böyle bir temsilcilik var AB oluşumunun içinde... Sayın JB de bu temsilciliğin ki adı üstünde zaten Yüksek Temsilcisi... Hemen insanın aklına şu sorular geliyor AB Yüksek Temsilcisi JB ne kadar yüksek? Kim cevabını verecek bunun...


Yüksek Temsilci olmak için ne kadar alçaktan başlayıp da yükseklere çıkmaya çalıştı JB dostumuz. Yok yahu ne dostu, ayıdan post, onlardan da dost olmaz. Ancak tost olur onlardan. Mutlaka kademe kademe çıkmıştır yükseklere...


İnşallah birilerinin omuzlarına ya da sırtına basarak Yüksek Temsilci filan olmamıştır. Bunu bir iyice araştırmamız lazım. Şimdi bu bay JB kaç metre yüksekte, yani bürosu yüksekte de ondan mı AB Yüksek Temsilcisi diyorlar, yoksa başka bir nedeni mi var? Yüksek Temsilci olup, alçaklıkta bulunmaz inşallah ilerleyen zamanlarda...


Şimdi anladık bay JB'yi yüksek müksek işte bir şekilde temsilci. Bu bay JB dan başka Yüksek Temsilcilerde var mı, varsa niye var, bir tane yüksek temsilci yetmiyor mu? Yoksa da neden yok, insanın aklında deli gibi sorular ve o sorulara aranan cevaplar...


Bu Bay JB nin yüksekliğini ölçmek için nasıl bir uzunluk ölçüsü aleti kullanmalıyız. Öyle bir alet kullanamazsak eğer bu mister JB tutarda bize kıllanır mı? He he he adını biliyorsunuz işte biz sadece baş harflerini yazdık ki adınız siz araştırıp bulun diye... Bu bay JB den daha alçaklarda yani daha az yüksek temsilciler kimler? Onlarında adını öğrenmeliyiz. Bakalım bu AB ve Yüksek Temsilcisi JB ezilen hor görülen, öldürülen insanlara özelde ve genelde de Müslümanlara nasıl davranacak? Ondan sonrada bir yamuğunu gördük mü, zaten biz Ona AB'nin en alçak Yüksek Temsilcisi de diyebiliriz...

( Ab Yüksek Temsilcisi Jb Ne Kadar Yüksek başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 2.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.