Mcu  Dosta İthaf---yok  Böyle  Dans


ŞİİRİN  HİKAYESİ: Sevgili  dostum  Çağatay Ünlütürk(MCU) bugün  yayınladığı ‘’ Şşş ‘’ Başlıklı  şiirine  eklediği  müziği  bana  ithaf  edince  aklıma  on  yıl önce  yazdığım bu  şiir  geldi.

Çağatay  kardeşimin eklediği  müzik bizim  gençliğimizde çok  sevdiğimiz  ‘’Azize ‘’ adlı  çok  hareketli  bir  şarkının  müziği  olup sahnelerde  oryantaller bu müzik  eşliğinde  dans  ederlerdi.  Biz  de  ne  ne  zaman  duysak kalçalar  hareketlenirdi  tabii  ki. Lakin  benim  içimde  ukde  olan  bu müzik  eşliğinde kalça  kıvırmak  değildir.

Evet... Benim  içimde  ukde  olan  resimde  de  gördüğünüz  gibi  hayatım  boyunca  böyle  bir  vals  yapmamış  olmaktır.

Yani  özetle  ben oryantal değil  valsçıyım.

Her  neyse...10  sene  sonra  şiirimi  sevgili  Çağatay  Ünlütürk’e  ithaf  ediyorum  ve  son  zamanların  moda dileği  ile  sizi  şiirimle  başbaşa  bırakıyorum.

‘’Keyifli  okumalar.’’

***************

Bir taraftan şarkımız çalarken yavaş yavaş
Önce kalça sallandı ardından da hemen baş.
Her ne kadar kemale ermiş olsa bizim yaş.
---Felek ‘’Son Dem’’ demedi verdi bana bir avans.
---Hele söyleyin dostlar gördünüz mü böyle dans?

Geçip de karşısına verdiğim an selamı.
Eyleyince bir sürü aşk -ı sevda kelamı.
Kimseler kapamazdı o gözleri elamı
---Vallah eridi hatun ben yapınca reverans.
---Hele söyleyin dostlar gördünüz mü böyle dans?

Biz bu dansı yaparken etraflarda durmayın.
Ne yapıyor bu diye sakın kafa yormayın.
Öyle bir haldeyim ki aman sakın sormayın.
---Çoşmuşum gidiyorum halime deyin trans.
---Hele söyleyin dostlar gördünüz mü böyle dans?

Vakta ki o salonun pistine ayak bastık.
Seller gibi çağlayıp fırtına gibi estik.
Ben bir aslan parçası, hatun fıstık mı fıstık.
---İşte ben buna derim hayattaki büyük şans.
---Hele söyleyin dostlar gördünüz mü böyle dans?

Sami der ki bunun da sonu hüsranla bitti.
Onca umut besledik bir anda sönüp gitti.
Şimdi soracaksınız? Sebep gayet basitti.
---Adını sorduğumda cevap verdi. Dedi:’’ Hans’’
---Hele söyleyin dostlar gördünüz mü böyle dans?

AH  ULAN  AHHHH.  ŞU  VİDEODAKİ GİBİ BİR  VALS  YAPAMADIM  HAYATIMDA.  İÇİMDE  UKDEDİR  BU 

25.06.2012---Sami  Biberoğulları/İstanbul




&autoplay=1" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen>
( Mcu Dosta İthaf---yok Böyle Dans başlıklı yazı Sami Biber tarafından 4.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.