ÖZEL EĞİTİM KURUMLARINA DAİR

 

      Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 22/11/2022

……………………………………….

 

       Günümüzde ve yaşantılarımızda güzellikleri  beklerken, talihsizlik mi?  desem, yoksa insanlarımızın azizliği mi ? bizleri olumsuzluklara taşıyor. İster, istemez, üzülüyoruz.

       Bildiğiniz gibi, Ünsal Ören Gaziantep’in muhtelif yerlerine dershaneler açıyor. Öğrencilerimize canlı eğitim veriyor. Bu dershanelerin birisine de torunlarım Ahmet Alper ile Elif Bilge kayıtlarını yaptırmışlar. Dershanede canlı ve fiili eğitim verecekler. Bizimkilere senet imzalattırmışlar  senelik olarak. Uzaktan eğitim diye bir şey söz konusu değil, sözleşmelerinde yoktur. Bir aylık eğitim döneminin yarısında Corona virus nedeni ile dışarıya çıkma yasağı konuyor.   Bu yasağın gereğine uyarak torunlarım dershaneye gidemiyorlar, kendileri de dershaneyi kapatıp, eğitime uzaktan internet aracılığı ile devam etmişler. Torunlarım ile dershane anlaşmasında, uzaktan eğitim söz konusu değil. Bizimkiler de dershaneye uğrayıp senetlerini almayı herhalde lüzum görmemişler. Şimdi torunlarım ile ilgili senetleri Ünsal Ören icraya vermiş. Bu nasıl bir eğitimcilik? Bu nasıl bir eğitim ahlakı? Kendisini eğitim kurumlarına ve kamu oyuna şikayet ediyorum. Kendilerini kınıyorum. Bir eğitim kurumuna yakışan bir tavır takınsınlar. Bir eğitim kurumuna yakışan hal ve hareketlerde bulunmalarını istiyorum. Olmaz böyle eğitimcilik diyorum.

       Rahmetli Süleyman Demirel’in tabiri ile yazık, günah ve ayıptır. Eğer ayıbı biliyorlarsa. Az bir maaş ile çalışan bir devlet memurundan, hak etmedikleri bir parayı almaya, vicdanları nasıl razı  oluyor? Bunu bir türlü anlayamadım. Yukarıda da dediğim gibi. Şahinbey Karataş bölgesinde bulunan Ünsal Örene ait dershane yetkililerini, bütün eğitim kurumlarına şikayet ediyorum ve kınıyorum. Ünsal Ören Dershanelerini şehrimizde, iyi yönde örnek bir dershane olarak bilirdim, ama yanlışa düştüğümü şimdi çok iyi öğrendim. İnşallah bu yanlışa öğrenci velilerimiz düşmeye diye, dua ediyorum. Bu konuda,  öğrenci velilerimizin çok dikkatli olmaları gerekiyor. Benden söylemesi.

( Özel Eğitim Kurumlarına Dair başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 22.11.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.