Kocaeli
Yüz binlerce öğrencinin meraklı bekleyişi sona ermiş,üniversite yerleştirme sonuçları açıklanmıştı.Kimisi yüksek puan alarak hayallerinin gerçekleşmesinden mutluluk duyarken,kimisi istediği yere yerleşememenin hüznü içerisindeydi.
Okul müdürü öğrencileri telefonla arayarak tebrik etti ve kazandıkları yerleri sorup istatistik yapacaktı.Aldığı cevaplar:
"Dumlupınar Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi tarih bölümü."
Ege Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi edebiyat bölümü."
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi halkla ilişkiler."
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Birimler Fakültesi işletme."
Ankara Üniversitesi Eğitim Fakültesi matematik öğretmenliği".
Sibel ise:"Kocaeli..."der arkasını getiremez cümlesinin,müdür,heyecanlandığı için söyleyemediğini düşünür.
-Evet kızım,hukuk mu yoksa?
-Şeyy hocam,kazanamadım,evlenmeyi düşünüyorum ben.
Müdürün sesi titrer,biraz da kızmıştır:
-Bu yaşına kadar bunca emeklerin koca eline bakmak için miydi,sana hiçbir şey öğretememişiz demek kızım,inşallah pişman olmazsın.
(
Kocaeli başlıklı yazı
berberce tarafından
11.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.