S Ö Z Ü M - Kastim burda sadece yarası olanlara Lafım iğneli benim batanlara bu sözüm.. Entel dantel takımı parası olanlara Üretmeden tüketip yatanlara bu sözüm.. -- Sözüm ona bilmişler kandırırlar safları Her gün yenisi gelir bir değil ki gafları Üretirler durmadan saçma sapan lafları Bir söze binbir yalan katanlara bu sözüm... -- Dış kalıbı insan da içerden çürüyenler Son zamanda çoğaldı sokakta ürüyenler Hainlerle kolkola beraber yürüyenler? Bol keseden palavra atanlara bu sözüm... -- Renkten renge girerek içimizde barınan Her şeyi muaf sayıp her kılığa bürünen Allah kitap diyerek mümin gibi görünen Namusunu ,vatanı satanlara bu sözüm ... --- Türk yurdunda çakalın bölücünün işi ne ? Bunlar sözden anlamaz vuracaksın döşüne Türk olupta bunların giden varsa peşine Seçimlerde oyunu atanlara bu sözüm.. --- Hain olan her kimse kırılmalı elleri Vatanı parçalamak bunların emelleri Her yerde cırıt atar onun bunun dölleri Bu köpeklere çanak tutanlara bu sözüm.... --- Artık herkes elini koysun taşın altına Yetti eridiğimiz dinsin artık fırtına Vatan için Askerim kurşun yerken sırtına Yatlarda havyarları yutanlara bu sözüm.. ---- Yürütmeye çalışır gemisini laf ile Ofsayta çok düşer, ettiği her gaf ile Ekmek çıkmaz onlara ne yapsalar nafile Vakitsiz horoz gibi ötenlere bu sözüm... -- Bağır Zaralı Turan sen olsun susma bağır Vurulan Türk evladı hür dünya bundan sağır Türk`ün dosttu yine Türk haydi sen Türk`ü çağır Vatan aşkıyla yanıp tütenlere bu sözüm..
Zaralı Turan -------------------------------------------------------------- Bırak beni haykırayım, susarsam sen matem et Unutma ki şairleri haykırmayan bir millet Sevenleri toprak olmuş öksüz bir çocuk gibidir.
( Sözüm başlıklı yazı Zaralı Turan tarafından 12.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.