Bazı sözlerin anlamı çok derindir. Anlamak için yaşamak gerekir. Insanların omzunda çok yük var. ve bu yükü nasıl üstlerinden atacağını bilmiyorlar.doğal olarak. kimisi aşka küsmüş, kimisi hayata ama bir çoğu kendine küs ki bence en acı olan da bu. Kendini  sevmiyor ve eksiklik olarak gördüğü aslında onu özel kılan yanlarını başkasında arıyor buluyor böyle birine  zaman geçiyor ve diyor ki bu aşk ama aslında kendi kafasında kurduğu sadece anlık olarak değerlendirdiği bir kaç harekete yüklediği fazla anlam. Zaman geçiyor o beni sevmemiş diyor aslında kafasında kurmuş olduğu insanı gerçekteki kişiliğiyle uyuşmadığını görüyor geç olsa da. Bitti dedikten sonra tamamen bittiyse şanslıymış çünkü bazen verdiğimiz kararların sonuçları ağır olabiliyor. Zamanla geçmiyor hepsi maalesef geçmiyor. Bazılarının hayatından 1 saat gidiyor bazılarının 1 yıl ama en kötüsü bazılarının tüm hayatı. Sevdiğini söylerken arkasında durmalı insan iki gülmeyle  üç bakışmayla sevmemeli zaten sevmek değil de adına aşk denmemeli. Yolun ne zaman biteceğini bilemeyiz.ama bitecekse de güzel bitmesi için çabalayacağız. Çabalamalıyız. Karamsarlıktan çok kendi korkularımızdır bizi çıktığımız yoldan döndüren yüzleşmekten korkarız çünkü.  Dili olan herkes konuşabilir. Konuşan herkes de kendini ifade edebilir. Ifde edebilmek zaten özgürlük demektir. Nedense kadınlar ellerinde olan bu özgürlüğü iki sevileceğim diye görünüşte erkek olan içten adam bile denmeyecek  insanların avuçlarının içine bırakıyor.

( Gerçekler başlıklı yazı İhanet tarafından 25.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.