Türklük Kimlıgı Ve Türkıye Sevgisiyle 7

Elde olani BABALAR GiBi SATARAK; hic bir gelecek kaygisi endisesi duygusu düsüncesi sorumlulugu ihtiyati ilgisi yatirimi önceligi tedarigi duyarliligi ve güvencesi olmayan; sürekli acizligiyle bogusan  eziklik caresizlik karanlik yokluk cahillik belirsizlik bilinmezlik muglaklik gerilim bunalim yozlasmislik cürümüslük bagimlilik yoksulluk issizlik ve siddet artiran sarmalda kin nefret kapris kibir hirs yaris gösteris gibi kisilik  ve dürtü bozukluklarina birbirinden kopus uzaklasmis tüketim cilginliginin azdirip kudurttugu denetimli kulluk köleligini  SERBEST REKABETCi PIYASA KOSULLARININ Patron Tanrilari keyfiyetiyle kader yazilimlari belirleyip tayin ettigi; yoksul sefillerin sürünerek sürükledigi ortak yasam zenginliklerine ITIBARDAN TASARRUF OLAZ Bop akil fikir mantik anlayisiyla  tepkisiz liyakatsiz ayrisma  ve  kutuplasmalari dayatip yöneten ; ve ülkeyi devleti toplumu bütün deger zenginlik varlik kazanim birikimlariyle kendi keyfiyetine kosulsuz itaatle biat etmeye yozlastirdigi kayitsiz duyarsiz cürümeler nispetinde her yanlisini dogru olarak kutsanmis sorgusuz sualsiz seckin üstün imtiyazlilikla GANiMET mülkü olarak yagmalayip yikmayi kendine kutsanmis yücelikle hak gören…

 

CIKAR ORTAGI soygun sömürücülerin akli fikri düsünceyi sanati ilimi bilimi cesareti idraki iradeyi egitimi özgürlügü vicdan muhasebesi ve saglikli toplumsal refleksleri olmayan sinmis susmus yalniz ve yabancilasmis sorunlar silsilesinde bogulmus tikanmis sefalete mahrum acizlige muhtac kalabaliklara her türlü hayattan ve kendi degerlerinden kopup uzaklasan iletisim bozukluklariyla yagmalanmis yikilmis devletsizlige mafyalasmis medya borsa banka tarikat siyaset holding magazin ve popüler kültür eskiyaligi sayesinde kimligini kaybeder , huzurunu istikrarini mutlulugunu güdüp kurgulayan harami ilahlarinin ITIBARDAN ISRAF OLMAZ keyfiyetiyne bosalmis özgür ve özgün kisiligi yerine ALGI YÖNETiMLi tüm rezillik asagilik düskünlük gösteris bagimlisi kepazeliklerin gecimsiz dirliksizligini dolguladigi; kendinden ve hayatindan vazgectigi  herseyini kayitsiz ilgisiz kabulle, güden yönetenlerin ortak cikarina özellestirmekten baska hic bir derdi davasi ve önceligi olmadigi BOP IFLAS ve INTIHAR batakliginda, ve sürekli yüksek rant getirisinin acligini körlügünü yobazligini doyumsuz tahamülsüz azgin sapkinliklarla tüketim cilginligina kul köle eden; tiklim tiklim nerden nicin nereye sürüklendigini bilmeyen ve sürekli kir gürültü bozgun üreterek aidiyetini kazanimlarini ve birikimlerini vurguncu soyguncu haydut haramilerine terk ve devreden  gelisimsiz kalkinmasiz  bozgunda ne dünün devami mümkündür, ne de gelecegin onurlu saglikli duyarli özgür adil kültürlü huzurlu aydin ilerici hosgörülü liyakatli  ve mutluluk payi herkesin herkese ESIT YURTTASLIK sayginligini karsilikli güvenle deger kiymet artiran nitelikte saglam dayanikli ve kaliteli gelecegini yapmak kurmak mümkündür.

 

Milliyetcilik, Ulusalccilik, Yurtseverlik …adina ne denirse densin üc asagi bes yukari her bir kavramin ayni ilim bilim alnlam icerik cikarim ve islevi gördügü, AIDIYET duygusunu ilmek ilmek bütün kimlik ve KÜLTÜREL kazanim birikimleriyle dokuyup ören; yeryüzü yasaminin gerek yazili gerek yazilmamis GERCEKLIK ve VAZGECILMEZLiK ölcüsünün her canli türünde kendi sürüsünün yasamsal döngüsüyle bir ve bütün olarak tüm yolu iletisimi yordamlarini devraldigi kirastan devamliligini sürdürdügü gibi, her toplum da hayati varligini ülke sevgisi toplumsal bütünlügü iletisim degerleri ve sosyal siyasal kültürel baglariyla yurt bayrak sanat dil edebiyat …saymakla bitmez akil fikir duygu düsünce deneyim  yasanmisliklar toplaminda özgür ve özgün özelliklere herkesi digerinden farkli kilan Endonezyali`da, Perulu`da, Kanadali`da, Etopyali`da, Hollandali`da, Güney Afrikali`da, Cinliler`de, Mozambikliler`de, Faslilar`da,  Ruslar`da, Amerikalilar`da, Fransizlar`da, Italyanlar`da, Portekizliler`de….elbette ki olmali ve karsilikli deger bilirligin INSANLIK onurunitibari iletisimi ve sayginliginda mutlaka bulunmalidir.

 

Türkler`deyse YURTTA SULH DÜNYADA SULK olarak tarih kdar eski insanlik kadar ebediyyen, zaten onuruna itibarina has yakisan bütün diger degerlerle birlikte hep vadi, kimi BOP arizasi ve aksakliklara ragmen köklerinden sagiltan bagisikliklarla yarinin güzelligini ve güvencesini yapip kurmaya sonsuza kadar da olacak ve bulunacaktir. Cümle varligina ve kutsal mirasina sonsuz minnet ve sevgiyle…!

 

Seyfi Karaca………..Ocak / 23

( Türklük Kimlıgı Ve Türkıye Sevgisiyle 7 başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 4.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.