Fikir ayrılıkları olsada,afet ve musibetlerde kenetlenenler
Millet olgunluğuna ermiş topluluklardır.Aynı ilahi dinin, aynı mefkurenin etrafında kenetlenip kardeşçe yaşayanlarda
Ümmet şuuru taşıyanlardır.Size düşman olsalarda,afet ve musibet zamanlarında düşmanlıkları bir kenara bırakıp merhamet duygusuyla yardıma koşanlar da insanlık onuru taşırlar, birde üçüncü şıkta olanlar var ki;onlar hiç bir insanlık değeri taşımayan, behbat ruhlu "esfeli safilin" diye adlandırılan hayvandan aşağı insan kılıklılardır.Maalesef 6-2-2023 Tarihinde Meydana gelen,7.7 ve 7.6 şiddetindeki bilim adamlarının deyimiyle, 9 yüz atom bombası şiddetindeki depremi, alçak emellerine alet etmek isteyen, yaralarımızı sarmamıza engel olmaya çalışan provokatör mahluklar sosyal medyada ve TV lerde baş göstermektedir.Bu alçakların söz ve hareketlerini şiddetle telin edip, Ümmet ve Millet şuuru içinde hareket edersek Allah (cc) izniyle bütün dertlerin üstsinden gelebiliriz.
Dost düşman 50 ye yakın ülke yardıma koşarken, ekmeğini yedikleri vatana ihanet içinde olanları, ne Allah (cc) ne millet nede tarih affetmeyecektir.
Bizler maddi manevi yardımlaşma derdinde olalım.Yapacağımız yardımları ya güvenilir kurumlara,yada yardıma muhtaç olanlara şahsi olarak iletelim.
Milletçe başımız sağolsun

Mustafaoğlu İlyas
( Ey Milletim başlıklı yazı Mustafaoglu tarafından 7.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.