1 Tut Elimi Baba
Tut Elimi Baba
Şiir Kahramanmaraş'taki depremde hayatını kaybeden 15 yaşındaki IRMAK LEYLA ve babası MESUT HANÇER'e ithâfen yazılmıştır.
Kızı ve tüm hayatını kaybedenlere Cenab-ı Hak'tan rahmet diliyorum, mekânları Firdevs cenneti olsun.
Kendisine ve yakınlarını kaybeden tüm depremzede vatandaşlarımıza ve milletimize başsağlığı, yaralı olanlara acil şifalar diliyorum.



TUT ELİMİ BABA 😥



Tut elimi baba 
Sakın bırakma
Elim sende kalsın sonsuza değin..
Yüreğim zaten enkaz altında
Elimi kurtarayım
Hiç olmazsa
Sende kalsın elim sonsuza değin...



Sen hiç merak etme
Yanımda dostlarım var beyaz kanatlı 
Götürmeye geldiler beni
Yakında bahar gelecekmiş 
Birlikte kırlarda dolaşacağız
Çok sevdiğim papatyalar içinde
Hem onlardan bir de taç yaparım
Diyordun ya bana
Prensesim diye
Papatyalı tacımı başıma takar
Ben yine senin
Prensesin olurum sonsuza değin...



Hiç üzülme sakın
Er ya da geç kavuşacağız
Birbirimize
Ben burada başımda tacım
Sabırsızlıkla seni bekleyeceğim
Prensesin olarak
Papatya tarlasında
Dolaşacağız
Birlikte el ele 
Sonsuza değin...



Hiç solmayacak papatyalar
Biz de ölmeyeceğiz
Ebedî bir hayatta 
Birlikte olacağız 
Sonsuza değin...


Türkmenoğlu (Şükrü Atay)


HİKÂYESİ :

ARTIK BİR EVİ OLACAK

Ece Üner ile canlı yayında konuşan acılı baba "Maddi manevi hiç birşeyim kalmadı. Burda hiç bir imkanım kalmadı, Şu an kızımın arkadaşının evinde kalıyoruz ama nereye kadar kalacağız?"  ifadelerini kullandı. 

Irmak Leyla'dan sonra "Canlı bir cenazeyim, ben de bir enkazım" diyen acılı babaya #BirlikteGüçlüyüz diyerek tv100 ailesi el verdi. tv100 Yönetim Kurulu Başkanı Necat Gülseven acılı baba ile konuştu ve eşi Ebru Yaşar Gülseven adına kendisine eşyalı bir ev alınacağını açıkladı.
( Tut Elimi Baba başlıklı yazı Türkmenoğlu tarafından 13.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.