Sebebi Ziyan Ortağı Kalbim

Aklımın kıyametinde onu kaç bin kez unutmaya çalıştığımı bilse, böyle bir aşkın heba adedince kalbi yorulur. Sahi, yorulur mu? Sevmek ve sevilebilmek adına özden; safça taşıdığı bir kalbi yok ki onun.

Hiç ama hiç unutulmuyor. Varlığı saadet taşımaz bir yabanilik kokarken, yokluğu mütederettit zamansılarda başkasına çağlayan; bir başkasına yuva... yokluğu bile başkasına ait olan.

Sevilmediğim adamların soru işaretleri, sorun işareti oldu hep hayatıma. Sevdiğim kadar sevilebilmek güftesinde bestesi olamadım hiçbirinin. Hepsine kalbim öyle bir çirkin ki... Bir parça olsun sevmemek, bin parça olsun sevilmemekten daha acı dolu değil.

Hayali bile bir tabutta şimdi. Hakkın rahmetine kavuşan aşklarımın arasına bu zalim de eklendi. Fırlatıp atıyorum kepimi; mezun oldum çünkü aşksızlıktan. Gebermeler töreninde öpüştüklerini gördüm, unuttukları yokluğumla. Mutlu mesut unutmuşlardı; tövbeli beni, tövbeliyim artık, belli...

Bir adamın kalbinde gerçek bir aşk hikayesi olup okunmak dururken, bütün beni sevemeyen adamların izdihamında bedeni hor, gururu görmezden gelinen oldum.

Seni seviyorum, fikri ziyan akıbetim; bir sen kaldın bana. Elim, yine kendi elimi tutacak. Gövdemde belirsiz bir ışığın, karanlık gerçekleri siyah şarkılar söylerken bütün renkler yine hak etmeyen o kadınların... Ben, ben, ah ben! Gözlerimin yeşili münasebetsiz ayrılıklar gördü, kalın puntolu evliliklerle beni kendi yokluğuma inandırdı her biri. Bu kadar yokluk bana varlık gibi gelir. Yeni bir hayat istiyorum. Adam olamayan adamların, bana adanmayan istikrarlı terk edişleri başkalarının ceplerinde bulunsun. Beni seviyorum, kalbim, yine kendi kendini tutacak.

Yareni yargıdan körpe, Suzi Dilara değilim ben. Olamadığım için sevilemedim belki de. Türk Sanat musikisine RTÜK beni yasakladı; sevmek yok beni; demek, bu yüzden... Kaldırım taşı, toprağı öpüyor gülümseyerek. Ayak izim, ayaklarımın izine hiç benzemiyor. Biter mi? Kavanoz dipli dünyasızlığımın dönmek şerefi... Noktalar, işaretlere bugün de soytarı; çaldı, beni sevmeyen o adam, virgülümün mutlu olmak hakkını...

Gidiniz. Adamlar! Ütünüz kırıştırmasın bahtımı.


Dilara AKSOY
( Sebebi Ziyan Ortağı Kalbim başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 25.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.