Vesglim, sana bensizliği sormaları biriktirdim. Ikse şarkıları dinleyip acımın kıyısında yalınayak kendime yürüyorum: bu gece.

Varud kartonpiyerde asılı bir sevda kaç buçuk yaşından beni çıkarsa kendime çocuk kalıyorum. Kalbim hâlâ saf denizlerin koynunda uyumak istiyor. Ruhuma üflenen delibozuk, bağımlı lambaların kayholuş şiirinde karanlığa tuket veriyor. Bilmem ki bu kelime oyunlarıyla seni kazanacağımı mı sanıyorum? Hayır, tende Beste; yoklukta bir Gültekin. Yâr, mektubunu tamamlarken imza atmayı unutmuş. Tapusu potpori acılarıma koç lamış.

Saç, dökülürken saçmalanmazdı. Kel yolluklarla kalbim foymazı.

Deneme bitiyor, ben yine gidiyorum. Nuyun titti. Güneş yarın asbah ad ines eşeleyecek.

( Kelime Oynuruk Ve Yalnılızlık başlıklı yazı dilara aksoy tarafından 13.10.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu