Şimdi Bana Kaybolan Yıllarımı Verseler
Geç kalmışsın ve üzülmüşsündür. 
Ne yani hangi yılda, hangi mevsimde, hangi ayda, hangi saatte, hangi şehirde gelseydin yetişecektin? 
Neye, kime yetişecektin?

Sen şimdi içinde bulunduğun ve yaşadığın hayata bak! 
Etrafına bak! Tercihlerine bak! 
Yaptıklarına ve yapman gerekirken yapmadıklarına bak!

Neyle meşgul olduğuna bak mesela. Hak edecek yeterlilik, liyakat ve olgunluk seviyene bak. 
Mesela kendi ahlakına, merhametine, adaletine güvenirliliğine, insanlığına bak. 
Önünde duran fırsatları anlayabilecek, görebilecek hazır oluşuna bak mesela. 
Kendine bak! Kendine iyi bak!

İstediğin olmadığında geç kalmış mı oluyorsun? 
Sahi kaçırdığını sandığın aradıkların mıydı? 
Daha önemlisi bulduğunu sandığın yetiştiklerin mi?

Sahi sen kimsin? 
Ne istiyorsun? 
İstediğine ulaşmak için ne yaptın? 
Hadi biraz aç sesini, o kısık sesle dinlediğin parçanın; 
"Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler...."
( Şimdi Bana Kaybolan Yıllarımı Verseler başlıklı yazı DüşTerzisi tarafından 4.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.