Güncele Ve Gündeme Dair Dipnot

Issizligi yoklugu sefaleti yoksullugu cehaleti egitimsizligi yozlasmayi cürümüslügü gecimsizligi bütün dert sorun caresizlikleriyle artirip cogaltan gün ve gündemlerin ISTISMAR SERMAYESI bilen soygun sömürü düzenegi; cekip ceviren carkin hükmü degismez mülk sahibi olan mafyasi medyasi bankasi tarikati bankasi borsasi reklamcisi holdingi tefecisi vurguncusu haydut ve harami toplulugu olarak; cikar ve ganimet ortakligini herseyin üstünde tuttuklari öncelikleriyle agir faturasi hep kulluk köleligini alismis kaniksamis ve kücük cikar menfaat güdümünde bozuk, carpik ve kacak düzenin hem yükleyici hem de tasiyici parcasi olmus ezilen üzülen kalabaliklara pazarlayarak, seceneksiz iradesiz kac göclerle  bogusan zorunlu MUHTACLIK tüketim piyasasina dayattiklari sorgusuz yargisiz her yetkiye sahip sür saltanat hükümranliginda,  topyekün siyaseti de tipki alinir satilabilir her kullanisli arac gerecte oldugu gibi diledikleri keyfiyette kendilerine mahsus etkin ISTISMAR ENVANTERiNDEN sayar bilirler.

 

Yatirimin ve üretimin Süper Market raflarinda can cekistigi  ITHAL ve BETON ekonomisine yatalak ve bagimli kendi kaderine terk ve hayat gercekliginden kopuk her türlü kanunsuz kuralsizligin biriktirdigi basina buyruklukta itirazi tepkisi olani „ sen bu isi cok iyi biliyorsun „ sorgusu korkusu ve baskisiyla hayatin kenarina cekerek sessiz suskun sinmisligin korkusunu belasini ve terbiyesini daim devreye koyan; siyasal sosyal ekonomik ve kültürel sorunlarin her seferinde morg mesaisiyle sonunu felaketini büyüten enkaz facilari halinde acziyetin ve liyakatsizligin her haline faturaladigi hükümranlik sultasini, hükümranligi hic degismez tanrisal yücelikle ülkenin devletin toplumun tüm kazanim birikim pay hisse  nasip yetki secim irade istek ve bekentisine dair her hak ve hukukuna cökmüs cöreklenmis imtiyazlik seckinlik üstünlük yapar yönlendirir ve buyururlar.

 

Issizligi mutsuzlugu istikrarsizligi ve huzursuzlugu sürekli siddet gerilim özenti ve tüketim cilginligi cogaltarak boguldugu tutsaklikta GECiM ve GELECEKSiZLiK DERDINE DÜSMÜS kaygi endise bagimlisi yiginlari korku karanlik cehalet magazin marketciligi yozlasmalariyla hayattan ve kendinden kopartip YALNIZLASTIRARAK; yabancilastigi degersiz kimliksiz kayip yitikligin yerine esaretini kaniksamis ve kabullenmis kosulsuz itaatliligin uyumlu ve bagimli  insan ve dolasim tipini diledigi keyfiyetin soygun sömürü rantiyesinde odaklandigi yagma yikimlarla hicbir kanun hukuk tanimayan haydutlugun pazar piyasa keyfiyetine terk ve  teslimdir cünkü toplumsal hayat…

 

Bütün YAGMA YIKIM talan ve RANT yol güzergahinda Oniki Eylül`ile resmiyet diktasini kurmus; BOP bünyesinde kurumsallasip sivillesmesiyle gerek yerli hain haydut  isbirlikcilerini gerekse uluslararasi ORTAK CIKAR GAMMAZLARINI sürdürdügü yagma yikimlar sultasiyla genisletip büyütmüs ;sultasi hic degismez  harami hükmranligin en belirgin özelligi, her toplumsal tepkiy teröristlikle suclayici PEKAKA dügümünde kilitlenmis siyaseti her defasinda oraya gericiligin karanligin korkunun sefaletin gönüllü kiralik katilligini ve  usakligini yapan PEKAKA`nin- FETHUL METAL CIA ajandasinda -kendisiyle ACILIM sürecleri koalisyonculugu etmesi.

Her faciadan `ben nerde yanlis yaptim sorusunun karsiligina ` dengeli düzeyli  faydali deneyimli akil fikir cikaracagi yerde kendini sorgusuz sualsiz derler sorunlar baglaminda ihanet ve ihmallerle gecinen yarini dünden daha vahim ilahlasmaya sagamlastirip yokluga darliga cileye acziyete itibardan tasarruf etmeyen BOP iktidarini pekistiren AF talanciligiyla…

 Bir de her muhalif olani eldeki bütün yol yönten arac gerec kaynak ve imkanlarla satin alip soygun sömürü rant yagma talan vurgun sömürü cark cevrimine en etkin ve kullanisli iyasal sosyal her kilif ve kaliptakilere – devlete millete  ro modelligi terbiyesi vererek kherkesi kendilerine bbenzettikleri ve bir zamanlar sayip sövüstükleriyle uttan ahlaktan muhaf her türlü kisiliksizlik capsizlik firildaklik dönüs degisimleriyle-  sahip olup kendi tarafina cekmesi.

Carsi bazarda ne varsa artik yargi yasama YÜRÜTMEYE dair alinir satilabilir ilimci polümcü filimci dizici sanatci sair yazar edebiyat siyaset gani gani hizaya gelip siraya gecerek…

 

Tugrul Türkes böyle devsirildi. Numan Kurtulus Böyle, Destici böyle, Perincek böyle Devlet Bahceli böyle ve en nihayet Altli`nin her toplantiyi kameralara yilisarak el tokalasmasi, ortak pilan program asamasi, yazili metinler okumasi….vesair vesairelerden sonra BOP ilan beyan buuyruk emis gün ve güncesi kapsam bünyesinden; Maral …siyasi kaygan oynak degisken ve rakipken bir de bakmissin ki BOP tellalligini en basta öteki tarafa ziplayarak bütün langurt lungurt lakirtilari üzerine köpüklü boyali REKLAM süsü vererek  ve her calim oyun ayagindan toplum ahlaki beklentisi anlayisi hafizasi bilinci önceligi bellegi  ve hayati sorunlariyla alay ederek kendi siyasi ganimeti ugruna özel BOP kulübünde – malum kendinden evvel alistiklar silsilesine bir yenisinnden hic kimseyi de zerre kadar sasirtmayan eklentiyle secim tarihine adeta saniyeler kala aldatip oyaladigi ve beylik laflarla toplum beklentilerini kandirip kazzikladigi bosluga kendini denk getirerek- numara giyip forma degistirdi.

 

Seyfi Karaca………..Mart / 23

( Güncele Ve Gündeme Dair Dipnot başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 4.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.