Köklü Degisimlerin Bogulup Bekleyen Kördügümünde

Magazin medyatik batakligina bozulmus ve bogulmus kanallardan tüketim cilginligina ve bagimliligina dönük onurdan itibardan akildan fikirden idraktan iradeden topyekün sapmis feragat etmis toplumsal enkazin sorgulamasi ve yüzlesmesi olmayan yagma yikim kulluk köleligine uygun ve yatkin kokusmus cürümüs her yollu PERDELENMEYi, kayitsizligi, liyakatsizligi, bagnazligi, tahammülsüzlügü, ayrismayi, kavgayi, nizahi, korkuyu, karanligi, cehaleti, gericiligi,  siddeti  ve yozlasmayi aktarip asilayan kisiye odakli keyfiyet buyurganliginda sadece siyasette degil, hayati esir alan bütün ortak yasam degerlerine yönelik Türkiye Cumhuriyeti ilke ve ayarlarina dönmenin-vakti miladi coktan gelmis ve neredeyse gecmekte olan-   KÖKLÜ DEGiSiM`leri sart ve gereklidir.

 

Böyle yürümüyor cünkü ne devlet ne toplum ne hukuk ne insan ne dünya ne düzen..

 

Sadece siyasette degil; hakta hukukta egitimde dilde kültürde ulasimda sanatta ilimde bilimde yolda yöntemde imarda iskanda saglikta gidada yolculukta yerlesimde üretimde dagitimda carsida pazarda tarimda ticarette tezgahta güvende samimiyette köyde kasabada iliskide iletisimde dogumda ölümde ne ne bark kaldi ne bostan ne mimber kaldi ne minare dedirtmeyecek karsilikli deger paylasimlariyla onurlanan sosyal siyasal ekonomik ve kültürel mutlulugu herkese dagitip düzenleyecek sekilde güven saygi sevgi inanc kabul ve itibar noktasinda ORTAK YASAM sevincine dair hic bir emek zahmet ve fedakarliktan cekinmeyerek imtiyazsiz AYRICALIKSIZ dogu bati güney kuzey her yerde, her alanda BOP yagma yikim cinnetinden siyrilip cikarak KÖKLÜ DEGiSiMLER sart ve gereklidir artik.

 

Toplumun kandirildigi degerleriyle her sekil SIYASI tecvüze ve soygun sömürü istismarina ugrayarak hayattan dünyadan ve insanligindan bikkin bezgin yorulmus VAZGECMISLIGINi tezgaha koyanlarin sindiren susturan korkutan alistiran uyusturan ve bütün cilekesligini kabullendirip kaniksatan enkazin disa vurdugu yere bir oluslarda hakli beklentisidir bu köklü ve ESASLI DEGiSiM.

 

Degisimi vaad edenler araya sogun sömürü sultasinin sis bombalari patlattigi ayan beyan girisimciligi sirasini kozlasip paslasarak  toplandi, görüstü, tokalasti, öpüstü, kucaklasti, dögüstü, dagildi , bozustu, küsüstü yan cizdi direkten döndü madik atti centik cektiyse de…( kabak Ersan sen ve Haluk Levent`in basinda ptladigi )

 

Umariz ve dileriz ki toplum beklentisini ve iradesini hilesiz hurdasiz tayin edip belirleyecek olan saygin bir secimle,BOP  enkaz yigini olarak bekleyen bogulmus birikmis bütün sorunlarini liyakatli ehil yetkin bilgin cogulcu TÜRKIYE CUMHURIYETi ayar hukuk kanun ve ilkelerine yeniden dönüsü saglayacak olan inanilir -güvenilir ellerde- yurttaslik takdir hakkini kullanarak- cözüme kavusturmanin SIYASi tercihini yapacaktir.

Hayirlisi diyelim..! Hayirlisi..!

 

Seyfi Karaca……..Mart / 23

( Köklü Degisimlerin Bogulup Bekleyen Kördügümünde başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 7.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.