Gelin Size Çiçeklerden Bahsedeyim
Gelin size en güzel arkadaşlarımdan, çiçeklerden bahsedeyim. 
Bütün güzellikleriyle gülümsüyorlar. Gizlenip saklanmıyorlar. Yüzünü çevirmiyorlar. Surat asmıyorlar. Küsmüyorlar. Çekip gitmiyorlar. Ömürlerini tamamlıyorlar bütün güzellikleriyle. 
Kısa ömürleri boyunca rengarenk güzellikleriyle herkese eşlik ediyorlar. 
Kimseyi ayırt etmiyorlar. Herkesle sevgi dilinde konuşuyorlar.

Renklerin bütün tonunda toprağı dolduruyorlar. Kavga etmiyorlar. Kardeşçe barış içinde yaşıyorlar. Senin rengin niye farklı diye kimseye sormuyorlar. Farklı renkleri zenginlik ve güzellik olarak görüyorlar. 

Hiçbir şeye zarar vermiyorlar. Yağmuru toprağı verene şükredip tesbih ediyorlar. Kötülük nedir isyan nedir bilmiyorlar. 

Çiçekler, kadirşinas, vefalı sıcakkanlı dostlar...
( Gelin Size Çiçeklerden Bahsedeyim başlıklı yazı DüşTerzisi tarafından 19.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.