Günlerden Bugün Hasan Dağı
Günlerden bugün Hasan Dağı. Dağa bakma durağında bekle biraz. Kaf dağına kalkan bir sefer yoksa da Hasan Dağı'na var. Gitmesek de var. Görmesek de.  Orada Hasan Dağı var. Hemde çok yakında. 

Üstelik bedava. Bedava olunca değeri yok sanıyor insanlar. Hayır siz inanmayın buna. Hava da bedava. Değeri yok mu? Hadi bir dakika havasız durun bakalım. Bakın bakalım değerini nasıl anlayacaksınız? 

Allah nimetlerini insanlara bedava verir. İnsanlar ise herşeyi paraya dönüştürmeye çalışır. Allah gökten bedava su indirir. Yerden su çıkarır. İnsanlar bedava bulduklarıyla paralı işler yapmaya çalışır. O nimetleri bedava verene teşekkür etmez. Çünkü bedava bulduğunu değersiz sanır. Be hey gafil kim dedi sana bedava olan değersizdir diye? Mesela aklın bedava. Kendi aklını değersiz mi görüyorsun? Gerçi  şükretmeyenin, teşekkür etmeyenin değeri var mıdır ki? 

Değersiz olanları paralı yaparak değerli kılma çabasıdır insanoğlunun yaptığı. Mutluluk paha biçilmez. Ama parayla da satın alınmaz. Neyse bu çok ağır ve derin bir felsefe gerektirir. Biz girmeyelim şimdi bu konuya. Şimdilik burada dursun. 

Biz Hasan Dağı'na gidelim. Gidemezsek de bakalım. Öyle umarsız geçmeyelim yoldan. Hasan Dağı'na bakma durağında bekleyelim biraz. 

Sadece bugün günlerden Hasan Dağı deyip gidecektim. Hasan Dağı deyince kalem elden düşmüyor demek ki... 
( Günlerden Bugün Hasan Dağı başlıklı yazı DüşTerzisi tarafından 8.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.