Büyük şehrin derdi de büyük olur;çevre kirliliği,gürültü,kavgalar,olaylar,doğumlar ve ölümler... Her ne kadar  yardımlaşmanın ve paylaşmanın yoğun olduğu günler olarak bilinse de bayramlar,aslında çaresizliğin göstergesidir kimileri için,insan en çok yalnızlığını bu günlerde hisseder.

Selah ismi TDK'da dört farklı şekilde  bilinmekteymiş:
1. Alın ve geri vermek
2.Düzeltme,iyilik,iyileştirme
3.Barış
4.Dine olan bağlılık.

Kuşluk vaktiydi,mahalle  camisinde  selah verilmeye başlandı,herkesin aklına  yatalak  hastalar geldi,sanki ölüm sadece hastalara ve yaşlılara özgü bir olaymış gibi.
-Bu ölen zengin biriymiş dedi.
-Nerden biliyorsun,dediler.
-Fakiri kimse tanımaz,dedi,zengininse eşi  dostu çok olur,baksanıza imamefendi  öyle içten söylüyor ki etkilenmemek elde değil daha vurgulu... 
( Zengin başlıklı yazı berberce tarafından 21.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.