Artık, Türk filmleri her an evimizdeler. Dudu Nine de evde, dışarıya az çıkabiliyor. Televizyon yalnızlığının sesi, Türk filmlerini de seviyor ve seyrediyor.
Ama ne zaman Cüneyt Arkın'ın filmi çıksa, ya TV'yi kapatıyor ya da kanal değiştiriyor.
Neden:
Yıl 1970'ler, Dudu Nine'nin oğlu kara kuru Murat, hiç bir Cüneyt filmini kaçırmaz. Kara Murat, Malkoçoğlu serilerini defalarca seyrederdi
Her filmin çıkışında mahallede yaşıtı çocuklara karate figürleri yapar, ve her defasında ben Cüneyt'im diye gür bir sesle bağırırdı.
O gün yine ilçede sinemaya gitmiş, filmin enerjisi üstünde ve mahalledeki yaşıtlarına bir iki karate figürü yapacaktı. Çocuklardan birisi " Şu sıska halinle kendini Cüneyt mi zannediyorsun " deyince, gururu kırık bir şekilde eve gelir
Annesi (Dudu Nine), ocaklığın başına oturmuş saçta ekmek pişirmektedir
Kara Murat, doğruca annesine gider ve "Ben Cüneytim değil mi?" diye bağırır.
Annesi " Git başımdan, işim var" der ve ekler " Kim o adam" diye çıkışır. Bu duyan Kara Murat, bir karateci gibi ses çıkararak, annesine bir uçan tekme hareketi yapar. Kadıncağız acılar içinde yere yığılır. Kadın kolu omzundan 3 yerinden kırılmıştır.
Kırık çıkıkçı Cırdı Dayı Durdu Ninenin kolunu sarar, kadın 6 ay kolunu kullanamaz. Ve halen kolunun o zamandan kalma sakatlığı olduğunu söyler.
Ama artık Dudu Nine, Cüneytin kim olduğunu iyi öğrenmiştir.
Ve hiç unutmayacaktır. Daha sonra ki yıllarda, buzdolabına uçan tekme atan adam reklam filmini izlediği zaman, hep kendi koluna yediği uçan tekmeyi hatırlayacaktır.
Kara Murat ne yaptı dersiniz ? Onun, Cüneyt sevgisi hiç bitmedi. Ve daha sonra Türkan Şoray'la evlendi.
O yıllarda Türkan Şorayı çok seven anne, kızının adını Türkan koyar. Her defasında herkese söyler, kızın ismini neden Türkan koyduğunu. Bu nedenle herkes yalnız Türkan demez, artık ona Türkan Şoray der.
Evet köyümüzde o yıllarda iki ünlü yaşıyordu. Türkan Şoray ve Cüneyt Arkın filmlerde evlenmişlerdi. Ama bizim köyde gerçekten evlendiler.
Bu vesile ile Cüneyt ARKINA rahmet, Türkan ŞORAY' da sağlıklı ömür dileyelim...