Siyaseten Kaybedilişin Körkırılgan Noktaları 3

Bir önemli vurgu ve ayrinti daha vardi ki, geride kalan yüz ve bin yillarin ilkel avci ve toplayici gelisme büyüme ve ilerlemesinine dair toplumsal degisim dönüsümlerin caglar boyu tarihsel seyrini zamanin dengeli, düzeyli, saglikli , onurlu , sorumlu , bilgili, egitimli, özverili, özgün, paylasimci, özgür, cesür,  adil, bilimsel , saygin, inanilir, güvenilir HUKUKUN ÜSTÜNLÜGÜ ve akil fikir emek gözlem sorgulama hüner beceri birikimleriyle ÖZGÜR IRADEYE ve LIYAKATLiLiK ESASINA  bagli günümüz miladinin asla vazgecilmezi olan; ve  canla basla ILERI DEMOKRASi kazanimi TÜRKIYE CUMHuRiYETi cogulculugunun ESIT YURTTASLIK ilkesi temel dayanagina yasamsal güvencesi ve kaynagi  olan yasama, Yürütme, Yargi basliklari altindaki devri miladi taaa Ortacaglar`la son bulmus kisi keyfiyeti sultasini ve hükümranligini bugünün EKO-Bilimsel dünyasiyla esitleyip gelecegin güvenli yarinlarina her baslikta ve her alaninda gelismis, kalkinmis, aydin, refah, huzurlu, üretken, onurlu, duyarli, kültürlü iliski toplumunu ve saygin bireyini yagmalayip yok eden BOP ESBASKANLIGI etrafinda cökmüs cöreklenmis rantiye düskünlügü ve soygun sömürü basina buyruklugunu isaret ederek; `ben onlar gibi lüks harcamali gösteris ve israf hayatin ve toplumun yasamsal gercekliginden kopmus kanunsuz düzensizligin bütün imkanlarindan yararlanarak  güc zehirlenmesiyle servet saltanat düskünlügünü ve sahsi cikarciligini herseyden cok öncelikleyen  saraylarda yasamayi herseye degisen  degil, sizin gibi dogal ve siradan yasadigim esit ve saygin vatandasligi ordan alip ATATÜRK`ün CANKAYA`sina götürecegim „ diyordu Kemal Kilicdaroglu.

 

Ve bir de diyordu ki „ onlar, cakma milliyetci muhafazakarciligi tüccarlayip siyasi kulvarlarda sallayip satarlarken,( Parali Askerligi yasaya baglayarak esitligi ve kutsalligi bozulmus bütün toplumsal  kozmik damarlar ve dengelerin duyarli ve  kilcal  dengesine Bop cerrahligi yaptiklarina dikkat ceken isaretle ) askere yasi gelmis cocuklarini göndermemek icin her dümena bas vurup CÜRÜK RAPORU almalarda ve yurtdisi özel egitimlerde siraya gecerken, ben askerlik cagina gelmis cocugumu her sizlerden hic bir farkim olmayan siradan vatandasin kutsal yükümlülügünü büyük bir onurla yerine getirerek on sekiz aylik askerlige yolladim cocuklarimi „ beyaniyla, hamasetin ve DEGERLER ISTISMARCILIGININ gelecegi olmayan yarinlari nasil ve hangi-  insaninin akliyla alay eden -palavralarla car cur ettigine dair makyajli imajli iki yüzlülügünü ortaya döküp serdigiydi; Dörtyüz Yirmi Milyar hirsiz haydutlarina , mafyalarina, dörtlü besli cetelerine ve AFLA kendilerini ayilayip temize cikartarak hic bir sorgulamanin yapilmadigi ve GÜCLER ARILIGI en basta olmak üzere tüm Türkiye Cumhuriyeti kazanimlarina yandas etraf bütün soygun sömürü sülüklerinin sinirsiz sonsuz yetkiyle cöküp cullananlarindan hesap soracaginin üstüne basa basa ve sonuna kadar kararli durusuyla hesap soracagina degismez insan degerliligini sergileyip sunmasini ekleyip ilave ediyordu.

 

Nasilsa hep Necmettin  Erbakan ve Alparslan Türkes`ten sürekli bölünerek ve ufalip  üreyip cogalarak sürekli sekil, bicim,kilif, kalip söz, sözlem, fikir, yol, hiza, taraf ve ittifak degistirenlerin popülritesine saplanip kilitlenen BOP sisasi marka figüran ve modelligin tüccar tarti ölcü hile dolap firsat ganimet ve istismar piyasasinda, hertarafi her yerinden bozulmus toplumsal enkazin; kusaklar ve nesillerini tüketim bagimliligina heba etmis degerler yozlasmasi en basta her tarafi her yerinden YAPAY ZEKA algisiyla robotik otamatiklige degismis dönüsmüs güdümlü bagimliliklar dürtüsü tutsagi talan tarumar bireylerin pesin yargilarla buyrulmus ve istismari  ilahlastirilmis BOP otorite sahiplerini cileye eziyete korkuya sefalete zavalliliga suskunluga cehalete bozguna yikima yagmaya icat ve hak sahibi olarak tayin edip sectigi tertipli dümenli dalavereli ve saibeli kayip yitik pusulalarla dünden kopup, yarinin yitik kayip carpik ve kacaginda gelecegini sonlandirip bitiren soguk damgalara varini yogunu haciz ve rehin verirken insanlar…

 

Maddi Manevi her nazik durumun yüksek cikar cizelgesine göre istifcisi, istifadecisi, kurgulayani, yapani , bozani bütün haydut haramiler toplulugu olarak var güclerini birlestirip mevcut yagma yikim devran düzeninin hic degismeyerek ebediyyen uyusmus afyonlanmis toplum tepkisizligini her türlü istismar ihanet ve imha imkanlariyla  daim devamli kalmasina dair her yolsuz hirsiz kanunsuz ahlaksiz rezillik rüsvaligini kendilerine mübah saya cikar ortaklarinnin …

Mafyasi ordaydi

Medyasi ordaydi

Mütahitleri ordadi

Süpermarketcileri ordaydi

Enerji gida saglik giyim donanim moda magaza carsi bazar ulasim iletisim gammazlarini hepsi ordadi

Reklamcilar ve pazarlamacilar ordaydi

Satilik ilim bilim felsefe inanc itibar edep edebiyat ordaydi

Hormonlu hayat ve bagimlilik artirici virüsleme ilaclama ordaydi

Yapay zeka tipli insan klonlayicilar ordaydi

Yuro amerikan ordaydi

Russ putin ordaydi

Cin Japon ordaydi

Kanada Ordaydi

Avusturya Avrupa ve Avusturalya ordaydi

Al takke ver külay ordaydi

Hizbul, Junior formali Erbakan ordaydi

Sinan Ogan kör dügümü ordaydi

Kacak yapilasmayi tesvik eden makam mühür ordaydi

Ve hatta altilidan hic kimsenin acik dille Dörtyüz Yirmi Milyara dair tek hece laf etmeyen dalgali kur vesairin, tümü ve tamami ordaydi.

KI ´“ bütün mültecileri küresel ve yerel ortak cikarcilarin donatip Türkiye`ye yagma yikimlarina garanti siboplugu etmeye her ihanet isbirligini kolaylastirsinlar diye, geldikleri yerlerine geri gönderecegim „  diyordu da Kilicdaroglu.  Tam da bu ve benzeri sebeplerledir, `Adam kazansin üsküdari müsküdari her seridi otoban dümdüzlükte ezici rakipsizlige filan ` format ve formalitesine yüklenip bindiren , Türkiye Cumhuriyeti yagma yikimini MÜLTECI DOLDURMALARIYLA kendine IC ENDERUN kapi kullugu devsiren BOP ; programlandirildigi servis ve hizmetleri tam tesekkülü yerine getirsin diye.

 

Seyfi Karaca……….Mayis / 23

( Siyaseten Kaybedilişin Körkırılgan Noktaları 3 başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 22.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.