Siyaseten Kaybedilişin Körkırılgan Noktaları 4

Önceleri Kalfa ve Ciraklarin esit olmayan calisma ve yasam kosularini iylestirip düzelmek icin LONCA birlikleri olarak bir araya gelip örgütlenen ; ve daha sonra topraga bagli sosyal siyasal hayatin Feodal  iliskiler yumagi celiskisinden degisip dönüserek yerini topraktan kopup büyük kentlerde haftalik aylik yahut gündelikci ücretliligin bütün toplumsal yiginlarini ve kalabaliklarini kapsayan sanayi ve teknoloji gelisip ilerlemesinin blirledigi; hak hukuk esitlik özgürlük sayginlik  adalet onur itibar egitim iletisim huzur güvenlik saglik baglamindaki en temel insan haklarinin kazanilmasi ve elde edilmesi yönünde her türlü catismalari dayatmalari ve uyusmazliklari sömürülen ve ezilenlerden yana taraf olup temsil eden AMANSIZ MÜCADELE tarihcesine, yoksul sefil hayatn her zorlu yükünü sirtlayan ve her sürgün sigic yerini kaplayan herkesin sesi durusu tepkisi itirazi iradesi yetkisi gücü agirligi direnisi dayanismasi kavgasi sosyal ve kültürel kimligiyle SENDiKAL ÖRGÜTLENMELER öncülük etti ve damga vurdu.

 

Bu örgütlenme cesidi, giderek ana merkez ve metropolden kenar kiyilara tasarak büyüyüp harita ölceklerine sigmayan fabrikalari, tünelleri, köprüleri, carsilari, binalari, pazarlari kuleleri, meydanlari, atölyeleri, müzeleri, salonlari, galerileri, stüdyolari, ofisleri,gazinolari, hastahaneleri, meyhaneleri, firnlari, parklari, bahceleri, barlari, kerhaneleri, pavyonlari, mezarliklari, depolari, ambarlari, okullari , üniversiteleri, limanlari, stadyumlari, büfeleri,  kurumlari, kuruluslari, dernekleri ve parti toplanma veya dagilma merkezleri imar ve imal eden hizli yayilma ve gelisme sürüklenislerde caginin duyarli ve ilgili INSAN KAYNAGININ her sekil SAPMALARA karsin hayatin bütün ihtiyaclarini ürettigi halde sahip olamamayi ortadan kaldirip gideren yasamsal güvencesiydi sendikalar.

 Ki, LONCA`lardan temel dayanakli aklin fikrin vicdanin bilginin hakki hukukuyla düsünüp davranarak tüm sosyal -siyasal celiskilerin ortadan kaldirilmasi yönünde yiginlarin cesareti özgürlügü iradeyi ve kararliligi deneyimleyerek büyüttügü ve odaklanilan maksada sonuna kadar her kosulda direnmek azminde  bir araya gelip dayanisma kültürüyle beraber MÜCADELECI  gücünü sendikal hareketliligin ortak örgütlülügünde bulusturan; ve tarihsel sürec icrisinde yarinlari kuran aydinlasmayi ilerleterek nice birikimler ve kazanimlar elde ettigiyle kalmayip, bin yediyüz seksen dokuz Fransiz Ihtilalini kendine rehber edinen bindokuzyüz onyedi RUS EKiM Devrimi`ne de ön ayaklik etmenin onur ve gururunu yasadi gelmis gecmis INSANLIGIN sendikal mücadele zenginligi ve gelenegi.

 

Bu yüzden de bugün YAPAY ZEKA cöplügünün bagimliliklariyla dogup ölen insan tipini artik hic bir sendikal hareketliligi olmadigi gibi; en sonuncusu Altmis Sekiz Kusagi`yla birlikte büyüdükce insanini gönüllü benzesme ve uyusma tutsakliginin aklini iradesini duygusunu tepkisini yasam kavgasini veya sorgulayip irdeleyen hak hukuk yahut hayat mücadelesini topyekün elden dilden ve aliskanliklarindan birakip soyan ezen sömüren patron tanrilara sinirsiz sonsuz itaatlilikle  teslim etmeyi  kendine minnet  lutuflariyla bagislanmis onur sayan imrentilerine afyonlarina özentilerine zorbliklarina tecavüzlerine talanlarina cikisi caresi olmayanligin tüketim tutsagi ve muhtaclik müsterisi olup gitmeler sirasinda yitip kaybolan kimliksizligin betonlasan binalara mezarlasan SAVASMA SEViS duvar yazilarindan artiga kalan CIA atölyelerinde yapimi ve dogumu gerceklesmis programlanmis insan tipli ve  foto modelli en son cirpinislarini YESILLER HAREKETI olarak sosyo- modern kölelige her sartta anlasip uyusmayi yasadi insanlik.

 

Bu yüzden…BABALA TV…YApay Zeka cocuklari dahil, doyumsuzlugu mutsuzlugu hizli tüketimi ve hic bir deger yargisi olmayan; hak hukuk mücadelesi temelinde hic bir DÜNYA GERCEKLiGiYLE yakindan uzaktan ilgisi alakasi olmayan; ana -babalarin yalan ve yapaylarla bütün ruh duyarliligini teslim etmis, ve toplumsal degerler toplamini tüketim piyasasinin reklam süreleri kiskirtmalarina bogup öldürmüs TOPLU EBEVEYIN INTIHARININ oyuncaklarini karsilamaya ömürlerinin yetmedigi hektik ve kovalasma sarmalinda sinirsiz koruyuculugunun hapsinde ve kapsülünde dogup ölene degin, ALGI YÖNETiMiNE kul köle durumunu coktan daha derinlesmis bir yamukluk yitiklik carpiklik sapkinlik yalnizlik yoksunluk yozlasmasi ve yoksulluguyla BOP INZIVASINDA ve ISTISMARLAR cinnetinde bugün col cocuk dede ebe baldiz bibi emmi konu komsu kayinci yahut bacanak topyekün insanlar..

 

EDEBIYAT´-SANAT`in Ikinci Yeni`siyle dolgusu yapilarak azdirilip kudurtulan bu yerle yeksan olusunu yapip yönetip esir alan evvelce öncelige dair toplumsuzluk, yenilmislik, yitiklik, kimliksizlik, iradesizlik, katilimsizlik, kayitsizlik ve degersizlik toplu intiharini ilerde daha derin ve genis didik didik deserek  yorumlayip yazacagima bu satirlari simdilik böylece biraktiktan sonra…

Nasil kazanacakti ki Kemal Kilicdaroglu „ Dörtyüz Yirmi Milyari soyan sömüren hirsiz haydut cete mafya ve tüm siyasi ortaklarinin istifledigi sifreleri depolari bankalari borsalari ve kasalari biliyorum, oradan kurusu meteligine kadar söküp getirecegim, saraylarda yasamayacagim , haksiz hukuksuz sizin ugradiginiz bütün derdinize sorunlariniza akil fikir vicdan sahipliliggi etmekteyim, siden, sizin gibiyim , sizinleyim, sarayi devre disi birakip ATATÜRK`ün Cankayasi`na götürecegim yakilip yikilan herseyi. Hem Disardaki Patron Devetleri, hem icerdeki isbirlikci cikar ortaklarini kendilerini devamli yüksek kazanan milyarderlesme talanina ve rantiyesine capraz cizik cekip, tümünü mutlu memnun eden tüm Mülteci isgallerini yazan pilan ve projeleri bozarak adresine geri iade edecegim „ iddasini ve israrini sonuna kadar degismez dogru dürüstlükle ilan beyan ettikten sonra, nasil kazanacakti ki…??

Ihaleye Fesatcilardan tutki, imar iskan  ve tüm diger mafyatik -medyatik kendi haydutlugunu kendi kendine bagislatan siyasi sosyal eknomik affa ugratmalariyla mütahitler, bankalar, borsalar, tüccarlar, holdingler, tacirler, tecavüzcüler, tefeciler, talancilar, gammazlar, üfürükcüler,fitneciler, bozguncular, gericiler, yobazlar,  tarikatcilar, hirsizlar, haramiler, haydutlar, giravatli gravatsiz sömürücüler, Mülteci Isgalciligi Ihrac eden bütün DIS GÜCLERLE her buyrulan görevlendirilmisligi hatasiz kusursuz yüklenip yerine getiren BOP ESBASKANLIGININ YERLI isbirlikciligini  servet saray saltanat diyetine düskünlügün  siyasi ajan piyon ve topyekün ortakci ittifakci gücer ve gürühlarinin kurgulamis IHANET PROJELERINE ön ayaklik ettigi…

 

Kendine dayatilan bozgun yagma yikim sefalet haksiz hukuksuzluguyla YASAM MÜCADELESI veya HAYAT KAVGASI diye bir ilgisi iradesi bellegi bilinci ve birikimi yok artik insanlarin. Oniki Eylül `bizim oglanlar iyi is becerdi ` küresel gücler darbesi bu isin SENDIKAL örgütlülügünü ve siyasi partilesmesini kökten kaziyip tüketim piyasasinin uyusturup yozlastiran afyonlariyla TECAVÜZCÜSÜNE ASIKLIGIN pisiko-sosyolojik ölümcül sendurumuna asosyallestirmisti zati. Bop Esbaskanligi buraya cullanarak indirdigi CÖKME ve CÖREKLENME korkusunu belasini siddetini nefret söylemleri ve catisma kültürü kamcilayip kiskirtarak ülke devlet toplum hersey ve herkes adina bütün kurum birim imkan yetki hak hukuk  ve kaynaklarina sinirsiz sorgusuz TANRISAL kutsanmislikla kendi cikar keyfiyetinin ISTISMAR  mülküne ve degerler yagma yikimnin imtiyaz saghibi  saydirip kabullendirmeyi dayattigi…

 

Bak gör iste Noktada mimde Sinan Ogan aktualite günceliyle BOP sinevizyon filan falan…

 

Insanlarin itiraz hakkini, sosyal dayanismasini, siyasal örgütlenmesini  ve ortak direnc iradesini temsil etttigini idda eden sandiklardan sogumus, pusmus, sinik, sönük ve Bop Esbaskanliginin belirledigi gündemleri kovaamaktan baska her yenilgiden bir yenisini dogurup cikaran hilesi hurdasi dalaveresi bol sandiklasmayi terbiye ederek; secenlerin sandiklarini dahi koruyamayan muhtelif siyasetin yapay, etkisiz, corak, cöl, kabiz, kurak  ve yedekten muhalifligini sürekli ve onca rezil rüsva söven sayan AGIZ DALASLARIYLA önce didisip bogusup sonra FIRILDAK dönerek hizasinda SAF TUTANLARIN saymakla bitmeyenleri arasinda Mehepeli Bahceli, Üc Dünyaci Perincek, Mehmet Ucum, Tugrul Türkes, Junior Erbakan, Hizbul-Fethul, veeee…Numan Kurtulmus`un elinden tutup tokalasan pozdan fiyakadan, en nihayetin günceline Sinan Ogan sayisiz arabulucu devriyeci ve takozcu torpilcileriyle; Rusya`nin ve Yuro-Amerika`nin da özel beklentisini harfiyen yerine getiren Türkiye`yi Mülteci Deposu olarak gecmiste oldugu gibi gelecekte de bütün yagma yikim isgalciliklerine dair garantörlügün kilit noktasindaki siyasi figüranliga dair icabin geregini hatasiz kusursuzca kendini yazilmis kagitlardan okuyarak biiir bir yerine getirdi..

 

Ve böylelikle her giden gün daha da yaygin, yerlesik,olagan, siradan, ,dogal alisilmis kabullenilmisligin Türkiye Cumhuriyeti ülkesi  ve Toplumsal zenginliklerini Atatürk ve Kurtulus Savasi`yla binbir cilekes emekler bedelinde  kananilan özgür ve bagimsiizligin bütün degerleri; DIS GÜCLERIN yapip buyurdugu kisiligi ve karakterleri her bakimdan ve topyekün  uygun münasip mülayim  elverisli verimli yerli ve yatkin Isbirlikcileriyle kesintisiz yagma yikimlarin önü ugru sinirsiz sorgusuzlugun bütün kullanisligina acilarak servise sunulu peskes cekilmekte.

 

Seyfi Karaca………..Mayis / 23


( Siyaseten Kaybedilişin Körkırılgan Noktaları 4 başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 23.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.