Hani o güzelim şarkıda var ya ''Ben esmeri fındık ile, ben esmeri fıstık ile, ben esmeri badem ile beslerim.'' diye de devam eder gider... Buradan hemen aklımıza şunlar geliyor, bu esmerler az beslendikleri için, fındık fıstık ve badem ile bunlara takviye mi yapılıyor? Çok çelimsiz mi bunlar? Esmerleri besleyenler, ayrıca sarışın ve kumralları neden beslemiyorlar?


Böyle bir şarkıda sarışın ya da kumralların adı geçmediği esamisi okunmadığı için, kumral ya da sarışınlar bu duruma epeyce bozulabilirler... Bozulmakta da haklıdırlar kısmen. Esmerin canı can da bizimkisi patlıcan mı diye serzenişte bulunabilirler...


Ayrıca bir de esmer, sarışın ya da kumraldan başka, saçları dökülmüş ve peruk kullanan kadınlar var, hadi deyin bakalım, onları nasıl besleyeceğiz? Peruklarda da maviden tut da, yeşile, kırmızıya, daha başka başka renklere kadar her türlü peruk var...


Hadi bir de sizin sevdiğiniz esmerin fındığa, fıstığa, bademe alerjisi varsa, o zaman ne yapacağız, deyin bakalım? Ha siz de o zaman gitsin alerjisini tedavi ettirsin aga, ben yine onu fındık fıstık, badem ile beslemek istiyorum dediğiniz zaman, ortaya nasıl bir durum çıkacaktır, onu da bilemiyorum...


Haliyle bunlar kuruyemiş sınıfına giriyor. Biriside çıkıp '' Ben esmeri muz ile, şeftali ile, karpuz ile, muşmula ile, avakado ile, ejder meyvesi ile beslerim diyebilir.'' işte o zaman durumlar çok karışık olacaktır... Esmer Besleme Talimatnamesinin maddelerini gözden geçirmek gerekir... Araştırmak lazım etraflıca, derinlemesine, ejder meyvesinde biraz şüpheliyim, onunla esmer beslenir mi beslenmez mi, yoksa ejder meyvesi sadece sarışınlara mı ayrılıp onlar mı beslenir, orası biraz karışık işte... Neyse yahu siz yine kendi esmerinizi bildiğiniz gibi besleyin de neme lazım, sonra başınıza iş açmayın...

( Esmer Ya Da Sarışın Nasıl Beslenir başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.