Bugün bir adamla tanıştım. İsmi Agah Bey idi. Yanında elinden tuttuğu hayali bir çocuk vardı. Çok benziyordu çocuk Agah Bey’e.  Çocuğu muydu yoksa çocukluğu muydu çok merak ettim. Ama unutmuşum sormayı. Caddeyi beraber yürüdük Agah Beylerle. Bana çocuğun hayallerinden bahsetti. Çocuk ise Agah Bey’in her dediğine bir yenisini ekliyor, detaylara boğuyordu bu hayalleri. Korsan olmak istiyormuş çocuk, hani bu tek gözü kapalı olanlardan. Çok ünlü bir aşçı olmak istiyormuş, bir kafe açacakmış hatta istersem ben de gelebilirmişim. Astronot, öğretmen, futbolcu… Agah Bey ile gülüştük. Agah Bey de muhasebeci olduğunu söyledi. Ama hiç sevmezmiş işini. Emekliliğine birkaç sene kalmış sonra gidiyormuş çocuğu da alıp. Geyikli’ ye gidip kafasını dinleyecekmiş. Yazlığı varmış orada. Bir de küçük bir kafe hayali varmış. Olacağından değil de belki açarmış kendine küçük bir yer. Yolum düşerse bir soruşturmamı söyledi. ‘’Agah Bey’in bir kafesi olacaktı, oldu mu?’’. Sözleştik, gidecektim birkaç yıla, soracaktım insanlara Agah Bey’i. Bir de balıkçı teknesi istermiş. Balık tutmak için değil ha, içinde oturup kafayı bulmak için. Çok büyük bir şeye gerek yokmuş ama deniz kızlarını görecek olursa davet de edebilmeliymiş. Bir Agah Bey bir çocuk, uzattıkça uzattılar bu listelerini.  Uzattıkça da keyiflendiler. Gülüşmelerle geçtik caddeyi. Sonra tabii herkes kendi yoluna. Vedalaştık Agah Beylerle. Evimin olduğu sokağa yöneldim. Sonra durdum izledim arkalarından onları yolun sonuna kadar. Onlar sola saptıktan sonra ancak devam edebildim yoluma. Şimdi vardım evime. Direkt masa başına geçtim. Unutmamam lazım çünkü. Birkaç seneye Geyikli’ ye.

( Agah Bey başlıklı yazı sudde tarafından 21.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.