Ders kimya,konu karışımlardır;dersin öğretmeni her zamanki gibi enerjik bir şekilde sınıfın ortasına gelip başlar konuyu anlatmaya,özelliklerini,çeşitlerini ve örnekler verir.

Orta sıralarda oturan kıvırcık saçlı-Kıvırcık Nuri- başını öne eğmiş dersle hiçbir ilgisi  yok,dakikaları saymaktadır teneffüs zilinin çalıp arkadaşlarıyla kantinde tost yemek için.

Konunun iyi anlaşılmasından  emin olmak için  öğretmenleri sınıfa  soru yöneltince,can  kulağıyla  dinleyenlerden  ses çıkmazken haylaz Nuri'nin parmak  kaldırarak soruyu cevaplaması herkesi şaşırtmıştır:

-Karışımlara bir örnek ver bakalım Nuri!
-Karışıma en iyi örnek benim öğretmenim,babam Laz,annemse Çerkez.

"Kıvırcık Nuri'ye arkadaşları o günden sonra "Karışım Nuri" demeye başladılar ve onu hep bu lakapla hatırladılar.
( Karışım başlıklı yazı berberce tarafından 7/7/2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.