Onca işin gücün arasında,insan kaynaklarının düzenlediği bazı seminerler olur işyerinde,yangın eğitimi, iş güvenliği ve işçi hakları gibi.
İşten kaytarmak için koşa koşa gidenler olduğu gibi,"bu yaşımızda  eğitim bizim neyimize?"diyerek  gitmek istemeyenler  de olur çünkü son çalıştığım yerde emeklilerin sayısı hayli fazlaydı.

Herkesin önünde  bir kağıt bir kalem sınıf ortamı gibi,karşımızda güzel bir bayan öğretmen edasıyla,konular bilgisayar yardımıyla dev ekrana yansıtılıyor  ve her 40 dakikada bir 15 dakika mola veriliyor.

İki gün süren bu eğitimden akıllarda ne mi kaldı?
Beyaz  bluz...
( Seminer başlıklı yazı berberce tarafından 7.07.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu