Uzun yıllar sonra bir araya gelen  asker arkadaşları sohbet etmek için bir kafeye  giderler,hasret giderirler;çoluk çocuk,iş güç derken  konu siyasete gelir dayanır, ülkede yakın zamanda seçim  yapılmış olmasından dolayı.

İçlerinde siyasetle uzaktan yakından  hiçbir ilgisi olmayan birisi vardır,masadan kalkıp gitmek ister ancak  arkadaşlarının kırılacağını düşünerek vazgeçer.

"Zam üstüne zam geliyor be kardeşim."

Karşılıklı suçlamalar,bağrışmalar ve aşağılamalar başlayınca sabrı tükenir ve:
"Susun artık der,bak bu masayı dağıtırım."
Bu sefer eleştiri okları kendisine yöneltilince tansiyon iyice yükselir.

"Son kez söylüyorum,bu masayı dağıtırım."

"Hadi be oradan,sen kim masa kim,"diyerek onu adeta tahrik ederler.

Öyle bir hareket yapar ki arka arkaya  herkes burnunu tıkayarak dışarıya kaçmakta bulur çareyi,sonra kahkahalar havada uçuşur ve siyaset yerini kuru fasulyeye bırakmıştır.



( Siyaset Meydanı başlıklı yazı berberce tarafından 7.07.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu