İlişkiler,itişmeler,ikicilik...İnsanlar var olduğu sürece miladı geçmeyecek olan kelimeler bunlar,sadece kadın-erkek arasında değil tüm sosyal yaşantımızda da karşımıza çıkmaya devam edecekler.
Bazı ilişkiler vardır saman alevi gibidir,çabuk başlar çabuk biter.Buradan çıkacak sonuç,kolay kurulan ilişkiler kolay bitiyor hani ev yaparsınız kısa sürede bitirmek isterseniz,bu yüzden demirinden,çimentosun,tahtasından ve kumundan kısarak yaparsınız ancak temeli zayıf olduğu için güvenli olmaz.
Bazı ilişkiler vardır okyanus gibidir hem derinleştirir hem dinlendirir.
Bazı ilişkiler vardır önce alışkanlık sonra bağımlılık yapar.Her ayrılığın maddi ve manevi bir yıkımı vardır.
Bazı ilişkiler vardır mektep gibidir;öğretirsiniz,öğrenirsiniz,eğitirsiniz,eğitilirsiniz.
Bazı ilişkiler vardır deprem etkisi yaratır,kişinin hayatı boyunca artçı şokları devam eder.
Bazı ilişkiler vardır küslüğü,düşmanlığı ve cinayetleri içerisinde barındırır.
Bazı ilişkiler vardır atı kıskandırmak için eşeğe bindiren.Vardır da vardır...
" Seni senden çok düşünen biri var."
Ne umutlar ve hayallerle başlayan ancak çeşitli bahanelerle dört ay süren bir ilişkinin can çekişen soğuk cümlesiydi bu,kadın kesin kararını vermiş,ölse de dönmeyeceğini,artık onu sevmediğini,istemediğini ve beğenmediğini söylemekten çekinmemişti.
Adam ise onu ilk günde olduğu gibi seviyor,ona aldığı hediyeleri verememenin sancısını çekiyor ve bir şans daha istiyordu üstelik aldatmamıştı.Her gün eski sevgilisine bu mesajı atıyordu ama hiçbir cevap beklemeden.
Aylar sonra kızdan yanıt gelir:
"Beni benden çok düşünmüş olsaydın bu noktada olmazdık."
Onu özlemekten ve sevmekten bıkmayan adamın son mesajı:
"Seni senden çok düşünen olmasaydı ne beni düşünebilirdin ne bana yazabilirdin her saniye nefes verene binlerce hamd olsun."
(
İlişkiler başlıklı yazı
berberce tarafından
13.07.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.