İnsanlar nankör varlıklardır çocuk!

Ne kadar iyiysen o kadar kötüsündür insanoğlunda. Senin niyetinden şüphe ederlerse eğer ki sakın üzülme çocuk!İnsanların düşünceleri yönetmesin duygularını, etkilemesin yüreğini. Her ne olursa olsun niyetini salih tut  her zaman, vazgeçme çocuk! İnsanlara iyi gelmekten, asla vazgeçme! Kim ne derse desin, kocaman genç kıza şımarık kız çocuğu desinler, iyi niyetini samimiyetsizlik olarak görsünler, her şeyden önce karşındakini düşündüğünde senden nefret etselerde hiç bir şey kendin olmaktan alıkoymasın seni! Dünya Hayatı bu çocuk,  Elbet Yorar....

       Öyle işte çocuk! Yıkılacağını bile bile hayal kurmaya devam edeceksen eğer sabretmeyi öğrenmelisin. Yıkılan şey hayallerin, sen değilsin! O yüzden bi şekilde ayakta dimdik durman gerek! Hayatın zorluklarından korkma çocuk! Hiç bir zorluk, hiç bir aksaklık yoksa işte orda büyük bir sıkıntı var demektir. Bir gün seç mesela o gün senin miladın olsun yada bir tarih koy takvimden vusladını say... Ama hayallerini öylesine kurma gerçekleşmesi için çabala emek ver çocuk! Çünkü hiç bir hayal gerçekleşmemeyi hak etmez!... 


                                                                                                      Hafız Sehle Nisa KORKMAZ

( Duygularım başlıklı yazı Muhafazanur tarafından 13.09.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.