Öğrenciler okuldan  hoşlanmaz derler ama  öğrenciler okuldan değil; sınavlardan,subay görünümlü egoist öğretmenlerden ve kendisini padişah sanıp sıkı fermanlar yayınlayan müdürleri sevmezler işin doğrusu.Çünkü okul öğrencinin ikinci evi,öğretmenler ise ikinci annesi ve ikinci babasıdır yani samimiyet gerektirir.
En sadık dostlar okulda  edinilir.
En güzel platonik aşklar okulda yaşanır.
En yapıcı ve kalıcı fikirlerin oluşması  okulda başlar.

Hafyaya  yazılı sınavları vardır öğrenciler sorar:
-Hocam, hangi üniteye kadar sorumluyuz?
-Kitabın tamamından sorumlusunuz.
-Ama hocam...
-Bilim bir bütündür,parçalanamaz.
Öğrenciler homurdanmaya başlayınca  öğretmenleri az sesini yükselterek şöyle der:
"Bizler bu dünyada sınavdayız ve kitabımız Kur'an-ı Kerim onun yarısından sorumlu olup yarısından sorumlu olmamak  haddimize  düşer mi haşa?"

( Sınav başlıklı yazı berberce tarafından 31.10.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.