Sitemizde garip bir şeyler oluyor.
Evet, garip bir şeyler ama bunu nasıl anlatayım bilemiyorum.
En iyisi ben yazayım siz anlayın.
Bugün 25 Kasım 2023.
Saat 15.32'de başladım bu yazıyı yazmaya.
Bu yazıda sizleri bir ''Havan Dövücü'' ve dört de Hınk Deyici ile tanıştıracağım.
Birinci Hınk Deyici ile başlayalım.
1. HINK DEYİCİ:
SİTEYE KAYIT TARİHİ: 1 KASIM 2023
O günden bugüne...
Şiir (0)
Deneme (0)
Hikaye (0)
Makale (0)
Serbest Kürsü (0)
Yani bir tane bile şiir yazıp yayınlamamış. Bir tane bile deneme yazıp yayınlamamış. Bir tane bile hikaye yazıp yayınlamamış. Bir tane bile serbest kürsü yazısı yazıp yayınlamamış.
Olur mu? Olur tabii ki. Siteye sadece ve sadece yazı okumak ve okuduğu yazılara yorum yazmak için giren pek çok arkadaşın olduğunu biliyoruz. Hatta yorum da yazmayıp sadece okumak için girenler de var.
Peki I. Hınk Deyici de sadece yazıları okuyan ve yorum yazan bir üye mi?
YAPTIĞI YAZI YORUMLARI: 21
''Hiç de fena değil. Vatandaş, yazıları okuyor ve yorum yazıyor. Sorun nedir?'' Diye düşünüyorsunuzdur.
Sorun şu: I. Hınk Deyici sadece ve sadece Havan Dövücünün şiirlerini okuyor, sadece ona yorum yazıyor.
Evet, yazdığı 21 yorumun yirmi birini de tek bir kişinin şiirlerine olmuş.( Ben o kişiye Havan Dövücü diyorum. ) O kişi dışında hiç kimsenin tek bir şiirine ya da düz yazısına tek bir yorum yapmamış. Daha da açık ifadeyle Havan Dövücü dışında sitedeki hiç bir Allah'ın kulunu şair ya da yazar olarak beğenmemiş. Okunmaya ve yorum yazmaya layık görmemiş.
Ya da?
Ya da amacı ve görevi sadece o bir kişiye yorum yazmak olduğu için sitedeki diğer şair ve yazarları görmezden gelmiş.
2. HINK DEYİCİ
SİTEYE KAYIT TARİHİ: 1 Kasım 2023
O günden bugüne...
Şiir (0)
Deneme (0)
Hikaye (0)
Makale (0)
Serbest Kürsü (0)
Bu hınk deyici de siteye kaydolduktan bu güne kadar geçen zaman içinde tek bir şiir, deneme, hikaye, makale, serbest kürsü yazısı yazmamış.
YAPTIĞI YORUMLAR: 22
Siteye I. Hınk Deyici ile aynı gün kaydolan II. Hınk Deyici bilin bakalım bu 22 yorumun yirmi ikisini de kime yapmış?
Evet, bildiniz. Bu da yaptığı yirmi iki yorumun yirmi ikisini de aynı Havan Dövücüye yapmış. Sitedeki binlerce şair ve yazarı ne şair olarak görmüş ne de yazar.
3. HINK DEYİCİ:
SİTEYE KAYIT TARİHİ: 1 Kasım 2023
O günden bugüne...
Şiir (0)
Deneme (0)
Hikaye (0)
Makale (0)
Serbest Kürsü (0)
Siteye I. ve II. Hınk Deyici ile aynı gün kayıt yaptıran III. Hınk Deyici de tek bir şiir yazıp yayınlamamış. Tek bir deneme yazıp yayınlamamış. Tek bir hikaye yazıp yayınlamamış. Tek bir makale yazıp yayınlamamış. Tek bir serbest kürsü yazısı yazıp yayınlamamış.
Neden?
Çünkü sitedeki varlık amacı Havan Dövücü havan dövdükçe '' Hınk '' demek.
Peki bu kaç kere '' Hınk '' Demiş?
YAPTIĞI YAZI YORUMLARI: 25
Sanırım artık '' Hocam ! Bu 25 Yorumu kime / kimlere yazmış?''Diye sormuyorsunuz değil mi?
Maşallah. Bu bayağı gayretkeşmiş. 25 kez '' Hınk '' diyerek Havan Dövücünün en gözde elemanı olmuş.
4. HINK DEYİCİ:
SİTEYE KAYIT TARİHİ: 2 Kasım 2023
4. Hınk Deyici diğer Hınk Deyicilerden sadece bir gün sonra siteye kayıt yaptırmış.
O günden bugüne
Şiir (0)
Deneme (0)
Hikaye (0)
Makale (0)
Serbest Kürsü (0)
YAPTIĞI YAZI YORUMLARI: 22
Bunun dahi asli görevi Havan Dövücünün şiirlerine yorum yazmak olduğu için herhangi bir şiir yazmamış. Bir makale yazmamış. Bir deneme yazmamış. Bir hikaye yazmamış. Bir serbest kürsü yazısı yazmamış. Sadece ve sadece Havan Dövücünün şiirlerine yorum yazmış.
*****
Bir fıkrayla noktalayalım mı?
Bir kadının "Böylesi" adını verdiği bir köpeği varmış.
Bir gün kadın banyodayken köpek dışarı kaçmış.
Durumu farkeden kadın hemen arkasından koşmuş. Çıplaklığını gizlemek için de boy aynasını söküp önüne tutmuş. Ama telaşla aynanın yerinde kaldığını, elindekinin sadece çerçeve olduğunu görememiş.
Yollarda "Böylesi" diye bağırarak köpeğini aramaya başlamış.
Karşıdan bir adam geliyormuş. Kadın, "Böylesini gördünüz mü acaba?" diye sormuş.
Adam, bir kadına bir çerçeveye bakmış: "Gördüm ama böyle çerçevelisini ilk defa görüyorum." demiş.
İşin doğrusu biz de böylesini ilk kez görüyoruz. Ya da kendi adıma konuşayım: Böylesini ilk kez gördüm.
***************
(
Havan Dövücü Ve Hınk Deyicileri başlıklı yazı
Sami Biber tarafından
26.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.