FAİZ %40 OLDU
Yabancı Sermayeyi Teşvik kararı...
Bir ülkede üretim nasıl düşürülür?Faizi yükseltirsin insanlar ticaretten, üretmekten ve risk almaktan kaçar..Hazır faiz gelirine koşar adım ilerlerler..
Döviz karşısında TL deeğrini düşürtürsün vergi iade soslu ihracaatla lüretimi ve istihdamı arttırırsın..Her iki seçenekde de kötüye kullanım yapan hazırı alıp yiyerek geçinmeye çalışanlar toplumun içinde ki nifak tohumlarıdır..
O yüzden bu iki silahı da aynı anda veya gerektiği zamanda kullanacaksın
Özalizmde ihracaat, motor olarak kullanıldı. Ama bankerzedeler de o zaman oldu.Bugünde güzellik salon u adı altında aklanan para sahiplerinin, bahisçilerin zedeleri var..
MERKEZ BANKASI FAİZ KARARI zamanında çekilmeyen faiz kılıcından daha çok kan damlar..
Nas dedin nazlandın. Faizi arttırmak yerine emirle düşürttün.. Dövize zorla çaktın. Rafın malları 5 katına çıkarken doları suni teneffüsle yerinde saydırdın bak şimdi ne oldu?
"Biz çalışırız sen kazan" yabancı yalancı sermaye"kuralı oldu..
Elin oğlu gelecek dövizi TL ye çevirecek, faize yatıracak geliri ile emlak alacak, fabrika alacak sonra da geldiği gibi tekrar dövizini alıp, gidecek...
KAZAN KAZAN Polikasının geldiği hazin son "Gel kazan, sonra s*ktir ol git" poitikaSı...
"Teşekkürler Türkiye" deyip bir de bye bye yapacaklar .. Katilin gelip, maktulun cenaze namazını kılması gibi...
Olan yine bize oldu..
İnek bizim sütü 35 TL ye içiyoruz.. Buğday bizim 200 gr ekmeği 10 TL ye yiyoruz..
Maydanoz!! maydanoz!! kıçı kırık maydanoz.. Saksıya ek tohumu 1 ay sonra biter.. Antalya daki çiftçi bedava verse istanbul daki tüketici 10 TL ye yiyor..
Teşekkürler Türkiye
Her 10 dakika da bir çocuk öldüren İsrail e katil dedik...
Al sana amerikan tipli ekonomi yönetimi..
Vergileri arttır, tasarruf etme..! Gelirin artsın..
Faizi arttır piyasa da alış veriş ölsün enflasyon düşsün..
Hadi ya..! Bunun adı ekonomi yönetmek değil
Afedersin ama ekonomiyi s. *kmektir. Bu adı biz var ya tarıhde hep böyle yedik....
Gelir düştü savaş aç.. Mahcupyan ticaref yapsın tımar sahibi Mamoşu askere gönder.. 3 oğlu sehid olup öküzün ardına kendi düşünce bir daha asker istemeye gelene köylü, "s* kerim senin savaşını" diyor" söyle padişahına benim sulbüme güvenip ona buna savaş açmasın" diyor..
Söyle bakana bizim cepteki son 5 TL yi bıraksın..
Lafın tamamı aptala söylenir.. Siz anladınız onu
Torun Halili
( Faiz %40 Oldu başlıklı yazı HALİLİ tarafından 11/28/2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.