Karasinek  ile örümcek  karşılaşınca karasinek der ki:
- Örümcek kardeş,insanlar sen ile beni gördükleri zaman hemen öldürme girişiminde bulunuyorlar. Benden bütün gıdalara konduğum için tiksinip  sesimden rahatsız oldukları için öldürüyorlar ya sen...
Benim kadar uçmazsın,benim kadar  ota boka konmazsın,tatlıyı sevmezsin...
Örümcek sessiz kalır mı?
- Allah Resulü ve sadık dostu Hazreti Ebu Bekir,hicret yolculuğunda müşriklerin takibinden kurtulmak için mağaraya sığındılar, iki güvercin ile birlikte o sevgililer sevgilisini gizleyerek müşriklerin planlarının gerçekleşmesini önlemiştik.

Karasinek,sorusunu yineler:
-O halde insanlar  seni neden  gördükleri yerde öldürüyorlar?
Örümcek şöyle cevap verir:
-İnsanların gizli hayatlarına tanık olduğum için ayrıca kıtlık habercisiymişim buna inanırlar.

( Örümcek başlıklı yazı berberce tarafından 12.12.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.