Patronlar  işyerine geldiği zaman müdürlerin ve tüm çalışanların  etekleri tutuşur,patronun da  bir insan olduğunu unutularak. 
Öğleden sonra saat tam  üç buçukta müdürlerlerle  toplantı yapacağını  bir gün evvel duyurmuştu patron.
Güvenlik müdürü ile muhasebe  müdürü şöyle konuşuyordu aralarında:
-Patron çok dakiktir,azar işitmemek için beş dakika önce toplantı salonunda olalım.
-Siz gidin,ben  on beş dakika sonra geleceğim.
- Oyun bozanlık  yapma,herkes orada olacak.
-Tamam ben de geleceğim işte.
-Seni sorarsa ne  cevap vereceğiz,kışın ortasındayız,ekmeğinden olma!
- Allah rızka kefildir,kovarsa kovar,bana bedava  para vermiyor ki.
-Senin yüzünden toplantı iptal edilecek.
- Meraklanma,herkes aynı anda ahrette toplanacak zaten,o,parayı Allah'tan çok sevmeseydi ikindi namazının vaktinde dünya işleri için toplantı yapmazdı.
( Kapak başlıklı yazı berberce tarafından 13.12.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu