Makale / Araştırma

Eklenme Tarihi : 30.12.2023
Okunma Sayısı : 199
Yorum Sayısı : 1
Hz. İsa  Çama Mı  İnecek  Şam'a  Mı?
HZ. İSA  ÇAMA MI  İNECEK  ŞAM'A  MI?---YEC'ÜC VE MEC'ÜC MEĞER HAMAS İLE  KASSAM TUGAYLARIYMIŞ ---3. BÖLÜM---


Matta  İncili 24: 32-34. Ayetlere  bir  kez  daha  bakalım.

32. “İncir ağacından ders alın! Dalları filizlenip yaprakları sürünce, yaz mevsiminin yakın olduğunu anlarsınız. 

34. Size doğrusunu söyleyeyim, BÜTÜN  BUNLAR  OLMADAN  BU KUŞAK ORTADAN  KALKMAYACAK. 

Bu  ayetlerde  Filistin  kelimesi  geçiyor  mu? Hayır.
Bu  ayetlerde  Kudüs  diye  bir  kelime  geçiyor  mu?  Hayır.
Bu  ayetlerde  Armegeddon  diye  bir  kelime  var  mı? Hayır

Peki  bu  kadar  hayıra  rağmen Tanrının,  biri  Yahudilerle,  diğeri  Hıristiyanlarla  ilgili  iki  planı  olduğu  iddiası  nereden  çıkıyor?

Sorunun  cevabını verebilmek  için  tabii  ki  Tanrı'nın  Yahudiler  ve  Hıristiyanlar  için  planı  nedir onu  bilmek  lazım  ama  o  planı  az  sonraya  bırakalım ve  İslam  dünyasına  dönelim. 

Şimdi  dikkatlice  önce bir ayeti gözden  geçirelim:

 "Andolsun, Kitap Ehlinden, ölmeden önce ona inanmayacak kimse yoktur. Kıyamet günü, o da onların aleyhine şahit olacaktır." ( Nisa Suresi 159. Ayet )

Bu  ayette  Hz.  İsa'nın  tekrar  yer  yüzüne  ineceği  ile  ilgili açık ve  net bir  ifade  var  mı? Hayır. 

Hz.  İsa'nın  Şam'da Emeviye  camiinin  şerefesine ineceğinden  bahsediliyor  mu?  Hayır.

Mehdi  diye  bir  kelime  geçiyor  mu? Hayır.

Deccal diye  bir  varlıktan  bahsediliyor  mu?  Hayır.

Hz. İsa  ve  Mehdi'nin Amik  Ovasında ( Hıristiyan  ve  Yahudilere  göre Armegeddon  Dağında ) Kafirlerle savaşıp hepsini  helak  edeceğinden  bahsediliyor  mu? Hayır

Ama  gelin  görün  ki İslam  dünyasında  da  vardır Hz.  İsa'yı  beklemek. İslam  dünyasında  da  vardır kıyamete  yakın  bir  Armegeddon Savaşı ( Bizde  bu  savaşın  adı Mecidiye  Savaşı olacak. ) Bizde  ilaveten bir  de  mehdi vardır. Peki  tüm  bunların dayanağı  nedir? Nisa  Suresinin  159. Ayeti...

Aslında  bize  hiç  de  Mehdi'den,  Deccal'dan,  Amik  Ovasından,  kuş  gibi  süzülerek  gökyüzünden  Şam-Emeviye   camiinin doğu  minaresinin  şerefesine inecek  olan Hz. İsa'dan  bahsetmiyor  Nisa  Suresi  159. Ayet.... Eee  o  zaman  bu hikayeler nereden  çıkmış? ( Cübbeli  Ahmet  Hoca'dan  özür  dilerim  hikaye  dediğim  için )))  Adam  o kadar  inanarak  anlatıyor  ki. Hatta  mesela  Mehdi'in  geleceği  tarihi  bile  yaklaşık  olarak  söylüyor.) 

Hadisler  tabii  ki...  Mesela  sadece  bir  tanesi:

Resulullah Sallallalahu aleyhi ve  sellem efendimiz  buyurdu  ki: ''Allah benim Ehl-i Beyt’imden bir adam (Mehdi) gönderecektir. O dünyayı, (daha önce) zulümle olduğu gibi adaletle dolduracaktır. (Sünen-i Ebu Davud, cilt no. 14, sayfa no. 402 )''

[ Senelerce işgali  altında  kalmış  olan İslam  topraklarında  İngilizlerin,  en sahih  hadis  kaynaklarını  bile  değiştirmediğinin  garantisini  kim  verebilir  bana? ]  

İşte  bu ve  bunun  gibi  daha  pek  çok  hadis  sebebiyle İslam  Dünyasında  da Hasan  Mezarcı'dan  Mehmet Ali  Ağca'ya  kadar  bir  sürü  Hz.  İsa, Tuncer  Çiftçi'den Adnan  Oktar'a kadar  bir  sürü   Mehdi  türemiş.  Pardon  unutmayalım:  Bir  de  hem  mehdi hem  resul  olan  yani  Mehdi Resul  olan  İskender  Evrenosoğlu  vardı. 

Velhasılıkelam İslam  alemi  mi  Hırıstiyan  ve  özellikle  Yahudi  alemine  ilham  verdi  yoksa  Yahudi  alemi  mi  İslam alemine  ilham  verdi  bilinmez semavi  dinlerin mensupları  olarak  oturmuş  öylece Hz.  İsa'yı  bekliyoruz. 

Pardon,  yanlış  oldu.

Biz Müslümanlar  öylece  oturmuş,  bir  gece  ansızın Şam Emeviye Camiinin doğu minaresinin  şerefesine  konacak Hz. İsa'yı  bekliyoruz  ve  bu  arada da  Hırıstiyanlarla  dalga  geçiyoruz ''Salaklar çam  ağacı  süslüyorlar,  ışıklandırıyorlar Hz.  İsa  bir  çam  ağacına  konacak  diye. Ulan  geri  zekalılar!  O  uçak  mı  ki  pist  aydınlatması  yapıyorsunuz?''  Diye... Tabii  ki  karşılarında  bir  Hıristiyan yok.  Olsa,  o da '' Müslüman  kardeş ! Sen de kulenin  tüm  ışıklarını  yakmışsın  yanlış yere  iniş  yapmasın diye.''  Diyecek. 

Evet... Biz  Müslümanlar  sadece  ve sadece Mehdi  ve  Hz.  İsa'nın  gelişini  beklerken ( Allah'tan  hepimiz  değil ) Hıristiyan  alemi '' Bekledim de  gelmedin '' Şarkısını  söylemekten  sıkılıyor  ve '' Geleceksen  gel  gari on yedi benli  Şadiye'm''  türküsüne  geçiyor... Pardon, bir  an  önce  gelmesini  sağlamak üzere  kolları  sıvıyor. ( Şimdi  haklarını  yemeyelim Hıristiyanlar içinde ve  hatta  Yahudiler içinde  de bu  efsanelere,  kehanetlere  inanmayan  bir  hayli  var ama  yönetenler  inanıyor. ) 

N'aapmak  lazım Hz. İsa'nın bir an önce  gelmesini  sağlamak  için? Madem  ki  çağırmakla, duayla,  istavroz  çıkarmakla  gelmiyor  o  halde  gelmeye  mecbur  etmek  lazım. 

İyi  de  nasıl?

Öncelikli  olarak  tüm  Hristiyanların şuna  inanmalarını  sağlamak  gerekiyor: Tanrının  yeryüzünde  yaşayan iki din  mensupları  için  bir  planı  var. Bu  plana  göre yer yüzü  saadeti Yahudilerin, öteki  alemde  yaşanacak  olan ebedi  saadet  Hıristiyanların olacaktır. 

İyi de  Yahudiler  yer  yüzü  saadetine  sahip  değiller. 

O  halde  onlara  bu  saadeti  sağlamak  için  Hıristiyan  dünyası  ellerinden  ne  geliyorsa  yapmalı.

Yahu  iyi de  niçin? 

Mantıksız  gelse  de  çok  basit...  Hz.  İsa  tekrar  yer yüzüne  dönmeden kıyamet  kopmayacak.  Kıyamet  kopmadan  da  Hıristiyanlar cennete  gidemeyecekler.

İyi  de  Hz.  İsa  yer  yüzüne  inmek  için  ne  bekliyor?  Niçin  inmiyor?

Geçen  bölümde İncil'den  ayetlerle izah  etmeye  çalıştığım  dünyayı  kasıp  kavuracak  olan  felaketlerin  başlamasını  bekliyor.  Dünya  güllük  gülistanlıkken  ne  diye  gelsin  ki?  Madem  ki  kurtarıcı  olarak  gelecek  o  halde  dünyanın berbat  bir  halde  olması  lazım. 

Yani? 

Yani  tabiri  caizse  önce  tüm  dünyanın  anasını  bellemek  lazım  ki Hz.  İsa  kurtarıcı  olarak  gelsin. 

Yani kundaktaki  bebeğin  üzerine  bomba  yağdıracaklar ve  Hz.  İsa  bu  kötülüğü  görünce  çıkıp  gelecek ama  bomba  atanlara '' Ulan  dünyanın  anasını  belleyen  siz, kurtar  bizi  diye  beni  çağıran  yine  siz.  Siz  ne  alçak,  şerefsiz, Allah'tan  korkmaz varlıklarsınız.'' Demeyecek, tam  tersine  '' Beni  dünyaya  getirip  bana  iman  etmek  için  bunca  çabaladınız.  Helal  olsun  sizlere. Şimdi  takılın  bana  hep  beraber  cennete  gidelim.''  Diyerek  alınlarından  öperken kafasına  bomba  yağdırılan insanlara,  bebeklere ''  Madem  bana  inanmadınız  oh  olsun.  Haydi  şimdi  doğruca  cehenneme.'' Diyecek. [ Bugün içimizden  birileri de  benzer  şeyleri  söylemiyor  mu?  '' Pis  Araplar!  Sizin  dedeleriniz  Türklere  ihanet etti.  O  halde ağzı  süt  kokan  bebeğiniz  de,  yediden  yetmişe  tüm  soyunuz  da daha  beter  olun. '' ] 

Peki  dünyanın  anasını  bellemek  için  ne  yapmak  gerekiyor? 

Hıristiyanları  şu  yedi  şeye inandırmak  gerekiyor:[ Bunlar  da  Tanrı'nın  planına  dahil (!) ] 

Yahudilerin - Tanrının  vaadine uygun  olarak  dünya  saadetini  elde  edebilmeleri  için...  

1- Yahudiler  mutlaka  Filistin'e  dönmeli.  Döndüler  mi?  Evet.

2- Büyük  İsrail  Devleti  kurulmalı--1948'de  İsrail  Devleti  kuruldu.  Büyüğü  de  kurulur  mu?  Kurulur. Onun  alt  yapısı  hazırlanıyor  hızlı  bir  şekilde.  

3- Yahudiler  dahil Tüm  dünyaya  İncil'in müjde olarak vaaz edilmesi  sağlanmalı... Sağlanıyor  mu?  Evet. Bugün Hıristiyan  sitelerine  girip  İncil  isteyin,  ta  kapınıza  kadar bedava  gönderiyorlar  daha  pek  çok  kitapla  birlikte.

Mesela bugün İstanbul-Kadıköy'de bedava  Kur'an dağıtsanız laiklik  elden  gider  de, kiliselerin  önünde  bedava  İncil  dağıtırsanız  '' Sevgi- kardeşlik-  barış-  hoşgörü.'' olur. 

Bu  misyonerlik  faaliyetleri  öyle  bir  boyuttadır  ki  bugün  artık Kudüs'ün  Allah  tarafından  Yahudilere  vaad  edildiğine  inanan,  hatta dahası bu  uğurda İsrail  ordusunda  gönüllü  olarak  İsrail  düşmanlarına  karşı  savaşacağını  söyleyen Müslüman  bile  vardır (  İleride  açıklayacağım. ) Rahip  Bronson  ve  daha  nice  misyonerle  sağlanmıştır  bu. 

4- Yedi  Yıl  sürecek  bir  felaket  dönemi başlayacak  ve  bu  dönemde İsrail'in Yec'üc  ve  Mec'üc  orduları tarafından  İsrail  işgal  edilecektir ve ABD ile İngiltere,  İsrail'in  yardımına  gideceklerdir.  

Bu  oldu  mu  peki?

Şimdi  güler  misiniz  kızar  mısınız  bilmem  ama  bu  da olmuş. 

'' Nasıl?''  Dediğinizi  duyar  gibiyim.  

Efendim, 7 Ekim  2023'de  İsrail'e  5000  Füze  ile  saldırı  gerçekleştiren  Hamas  var  ya. İşte  onlar  Yec'üc ve  Mec'ün  ordusuymuş ve  tabii  ki  şu  anda bu  savaşı devam  ettiren Kassam  Tugayları  da...

Mossad  eski  başkanı  Tamir Pardo, Netanyahu Hükumetini  '' Faşist ırkçılar, sonunda Tanrı’nın yardımıyla Yahudi olanların diğerlerine boyun eğdirip, kaçmalarına, ölmelerine veya hakları bulunmayan yaşamaya razı olmalarına neden olacak bir Yecüc ve Mecüc savaşına varmayı amaçlıyorlar.” Diye  eleştirdiğine  göre  ve  bir  İsrailliyi  en  iyi  anlayacak  kişi  yine  bir  İsrailli  olduğuna  göre  demek  ki Hamas  ve  Kssam  Tugayları,  Netanyahu'nun nazarında Yec'üc  ve  Mec'ün  ta  kendisi oluyor. Dahası  Joe  Biden'in  nazarında  da  öyle. 

Bu  maddedeki '' Yedi  yıl  sürecek bir  felaket  dönemi '' hususunu da  aklınızdan  çıkarmayın.  Joe  Biden'in  '' Ateşkes  olmayacak. ''  Demesi  boşuna  değildir.  Yedi  yıl  Dünyanın  anasını  ağlatmayı  kafaya  koymuşlar  resmen. 

5- Hz.  İsa'nın  yer  yüzüne  gelmesi

6- Armegeddon  Savaşı

7- Kıyametin  kopmasıyla Hz.  İsa'ya iman  eden Hıristiyan  ve  Yahudilerin cennete  yükseltilmeleri. 

''Bu  yedi maddeye  inanmak  zor.  Hatta  imkansız'' mı dediniz?

Müslümanlar  olarak... 

* Sünni- Alevi ayrımı  olmaksızın bir  mehdinin  geleceğine  inanıyoruz. 
* Yec'üc Mec'üc  inancı  bizde  de  var.
*Hz.  İsa'nın  tekrar  yer  yüzüne  ineceğine  inanıyoruz.
*Deccal'ın  geleceğine  inanıyoruz.
* Amik  Ovasında  bir  Mecidiye ( Armegeddon ) savaşı  yapılacağına  inanıyoruz.

Biz  inanırken  saçma  gelmiyor  da  Hıristiyan  ve  Yahudiler inanırken  mi  saçma  geliyor?

Onlardan  tek  farkımız: Biz  Müslümanlar, Allah'ı  kıyameti  koparması  için  zorlamak  gibi  bir şeye  inanmıyoruz.  

****

Gelecek  bölümde  de Müslüman  Evanjelistlerden  bahsedelim  mi  biraz? 

Not: Hâlâ Hıristiyanların bunca  zahmetler  sonucunda  ele  geçirdikleri  Kudüs'ü  niçin  altın  tepsi  içinde Yahudilere  sunduklarını  anlamayan  kaldıysa  sorabilir.  Elimden  geldiğince  tekrar  tekrar  anlatırım. 


( Hz. İsa Çama Mı İnecek Şam'a Mı? başlıklı yazı Sami Biber tarafından 30.12.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.