İT KOPUKLAR
1.BÖLÜM:FEDAKAR BABA
  -“Lan it kopuk,erkeksen çıksana karşıma.Hadi bana da şeker versene.”
   Sinirliydi,fedakar baba.Yerden yine taş parçası aldı,bakkal dükkanının camına attı.Bakkal dükkanını otuzlu yaşlardaki Hakan işletiyordu.Bu fedakar babanın derdi,it kopuk dediği Hakan'dı.
-“Nerdesin lan it kopuk,hangi cehennemdesin? Erkeksen çıksana karşıma.”
      Baba,yine yerden taş almaya kalkarken bir kol,onu kolundan yakaladı.
-“Sen de kimsin?”
“-Bey amca derdin ne senin?”
“-Ufaklık sana sen kimsin dedim.”
-“Ben bu dükkanın bakkal çırağıyım.”
“-O zaman şerefsiz patronuna söyle ,oğlumu ne arayıp ne de sorsun bundan sonra.Oğlum uyuşturucu bağımlılığı tedavisinden aylarca tedavi gördü .Oğluma ben de hap var diye mesaj çekmiş patronun olacak it kopuk Hakan.”
     Babanın öfkesi dinmiyordu.Yerden bir taş daha alıp dükkanın camına attı.Bakkal dükkanının bütün camları kırılmıştı.
    Öfkesi dinmeyen baba,hışımla yürüdüğü arabasına binip oradan uzaklaştı.Adam gözden kaybolurken Hakan,göz önüne çıktı.Kırık camlarla dolu bakkal dükkanının kapısından içeri girdi.
“-Patron,bu adam ne istiyor senden?”
İt kopuk Hakan'ın bir başka önemli meziyeti ise fahişe kadınlar gibi gülmekti.Sadece fahişe kadınlar gibi güldü .

Hikaye:Oğuz Batın
( İt Kopuklar Birinci Bölüm başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 10.01.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu