Acaba insalar sadece kendi çıkarları uğruna mı sadece aşık oluyor? Bazılarına saçma gelebilir ama bence inslar kendi çıkarları uğruna aşık oluyor. Aşk, bir yangın olsaydı kimse o yangına girip kendini yakmazdı. Bence yaşaya yaşaya anlayacağız sevgili dostlarım. Gide gide bazılarına aynı kapı bazılarına ise bıçak yarası. Berkide hiç beklemediğimiz bir anda beklemediğimiz bir zamanda bambaşka bir insanın eşi olmuşuz. Fakat bu bambaşka kişinin iyi veya kötü arasında % 50 bir ihtimal  var. kimin şansı tutarsa artık. Berkide bazı kişiler de o %50'lik şansı hiç kullanmayacak. Bana sorarsanız ben asla ama asla aşık olmayacağım.  Bunu söylediğim herkes benimle dalga geçtiler. Hatta bir abime dedim ben asla aşık olmayacağım diye ama o benle iddiaya girdi. Eğer sen evlenirsen bana altın bilezik alacaksın. Lakin sen kazanırsan ben sana altın bilezik alacağım diye... neyse altın bilezik dedim de yanlış anlamayın adam evli bu arada kendi karısı için istedi. Bir şiirle bitireyim. Sis siz olun kendinizi ateşlerde yakmayın. Sonuçta paranın da iki yüzü vardır.

 Aşkın tarifi

Güneş midir gökyüzünü aydınlatan?
Yoksa insan mıdır aşkı bulunca aydınlanan?
( Aşk Ve Sevgi başlıklı yazı zeynep-tepe tarafından 24.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.