Su hayattır.
Var oluş iksiri.
Yani kıymetli...
Masumiyetin timsali...
O günahları temizler, kirleri yıkar.

   Onsuz bir yaşam düşünülemez derken Bir gün nasıl olmuş sa;

    Kızgın yağa damlayan su damlacığı onca masum iken , çok ta masum olmayacak bir sonuca, sebep olmuş olarak, bulmuş kendisini....

Bu duruma ne denilir ki?

Dünya hayatı kararında durmaz inişli çıkışlı mevsimden mevsime iklimden iklime geçişlerin  öldüm sanıp ta ölememelerin düşmelerin çıkmaların diyarıdır. Dünyanın meyvesi insanın gövdesine yer yeterken gönlüne gökler yetmez. Hayalleri umutları rüyaları vardır.
Dedim ki "Hayalin olmalı"
Dedi ki,"Vardı! Bir hayal hırsızı çaldı." Dedim, "Hayaller özeldir. Kimse çalamaz."
Dedi, "Ortak kurulan hayaller yok mudur?"
Dedim, "Var mıdır?"
Dedi, "Yuva kurmak  ortak bir hayal değil midir?"
Diyemedim bu defa dinledim.

Dedi ki "Ben kendimi bir şey sanmışım meğer bir damla su iken haddimi aşmışım."

Artık bu film dönüyordu zihnimde başı sonu belli olmayan. Gönlümü daraltan. Emanetin sahibineydi bu hıyanet lakin muhatabı başka sanıyordu işte... Hiçbir şeyin kararında kalmadığı dünya da acının da hüznün de sevincin de ömrü vardı iş o yokuşu tırmanmaktı...

Su  sevgiyi hatırlatır insana. Suyu dünyadan kaldırıp alabilir miyiz. Onsuz yapabilir miyiz.
Asla...

Sevgi de öyle değil midir.
Kurumamak, solmamak için sevgiye de su gibi ihtiyaç duyarız.

Sevmenin bedeli olarak belki kızgın bir cehenneme dönmüş yürekte paramparça olan bir son yaşarız ama su damlası yağı nasıl dağıtmışsa,  kendi ömrünü feda ederek de olsa, elinden geleni yapmıştır...
Etrafa saçılıp, başkalarına verdiği zarar ne olacak diyorsunuz elbet. Günah su damlasının derseniz anlarım sizi!..


O zaman onsuzluğa mahkum olunca şekvaya düşmeyin. Bir damla su dilenmeyin, ''Birazcık sevgi yok mu senin kalbinde?'' diye seslenmeyin gidenin ardından. 
Onu da bitirdiniz sevgisini de, sizi seven  her şeyi de...

       Bir damla gözyaşı oldu,
ve masumca düştü denize.
      Altı üstü bir damlaydı o,
kocaman yangınları söndürürüm sanmıştı... 

( Masum Bir Damla Su başlıklı yazı reyyan-rukiye-cakir tarafından 3/30/2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.