ŞİİRSEL HAYATLAR
15.BÖLÜM:BABANIN VEFATI
(SEZON FİNALİ)
        Nesrin'in babası Aziz Bey,terier cinsi köpeği olan Recai’yi salonda seviyordu.Nesrin,Esra,Esma ve Kerime ise mutfakta kahvaltı sofrasını hazırlıyordu.
          Aziz Bey,fenalaştı.Sıkışmıştı kalbi.Mutfaktaki kızı Nesrin'e sesleniyordu:
“-Nesrin,kızım çabuk gel yanıma.Fenalaştım.”
          Nesrin ve arkadaşları koşarak mutfaktan salona geldi.Nesrin hemen babasının gömleğinin düğmelerini rahatlaması için açarken Esma ise ambulansı aradı.Aziz Bey,kalp krizi geçiriyordu.Kalp için düzenli kullandığı düzenli bir hapı da yoktu.
           Nihayet ambulans geldi.Nesrin,babasını sedyeyle ambulansa bindirdikten sonra babasının yanı olan ambulansın arkasında bulunan küçük oturağa oturdu.Sağlık personelleri Aziz Bey’le ilgilenirken ambulansa hastaneye gitmek için yola çıkmıştı bile.Esra'nın kullandığı Nesrin'in kırmızı arabası da ambulansı takip ediyordu.
            Ambulans hastaneye ulaşır ulaşmaz sedyedeki Aziz Bey,yoğun bakıma alındı.Kerime söz aldı :
“-Nesrincim iyi olacak Aziz Amca,merak etme canım.”
Esma söze atıldı:
“-Eski topraktır Aziz Amca,ona bir şey olmaz.”
        Yoğun bakımdan çıkan yoğun bakım hemşiresi o kötü haberi verdi:
“-Tüm müdahalelere rağmen kalp krizi geçiren hastamızı kaybettik.Başınız sağ olsun.”
        Nesrin sinir krizi geçiriyordu.Sel olmuştu gözlerinden akan yaşları.Yetmiş iki yaşındaydı babası.Anılar gözünün önünden geçti az önce ölen babasının ardından.Nesrin’in arkadaşları hep bir ağızdan:
“-Başımız sağ olsun Nesrincim,”dedi.
         Evde kalan Recai ise sanki Aziz Bey'in vefatını hissetmişcesine evin balkonunda uluyordu.

HİKAYE: OĞUZ BATIN
( Şiirsel Hayatlar Sezon Finali başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 13.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu