’’Yaz aylarının vazgeçilmezi dondurma fiyatları bu yıl uçuşa geçti. Dondurma fiyatlarında rekor ise yine Bodrum’dan geldi. 3 top dondurma 750 TL’lik fiyatıyla etle yarışır hale geldi.’’ BASINDAN

’’Tüketici Konfederasyonu (TÜKONFED) Başkanı Aydın Ağaoğlu ise piyasada muhtelif kalitede dondurma satıldığını söylerken, "Çok farklı kalitelerde, aslında dondurma diyemeyeceğimiz dondurulmuş yiyecek olarak adlandırılacak ürünler mevcut. Bu nedenle farklı fiyatlar olabiliyor" değerlendirmesini yaptı.’’ BASINDAN

Evet dostlar, arkadaşlar, vatandaşlar, koçlarım, Bodruma gittiyseniz ya da gitmeyi düşünüyorsanız benden söylemesi, bir top dondurma 250. Türk Lirası... Euronuz varsa o da olur, Euorunuz yok da dolarınız var o da olur. İran Parası var ya da Sudi Arabistan Riyali o da olur. Olmaz diye bir şey yok.

Ha bak şimdi size bir müjde vereyim. Taksitli Nakit Avans da çekiliyormuş dondurma yemek için, bunu da göz ardı etmeyin sakın derim. Üç kişi üçer top dondurma yiyeceksiniz 750 çarpı üç 2250. Türkiş Lira çekin nakit avansa bölün ona 225 er olarak ödersiniz on ayda... Sıkıntı yok...

Bankacı arkadaşlarımdan aldığım sağlam bilgilere göre dondurma kredisi de yoldaymış. Sayın Devlet Büyüklerimiz düşünmüşler ’’Amanda aman Bodruma gidip de kimseler ben burada dondurma yiyemedim.’’ demesin diye bütün önlemlerini almışlar...

Babaannemi aldım karşıma ’’Babaanne bu yaz Bodruma gidiyoruz Bodruma dondurma yemeye sen de gel.’’ dedim. Babaannemde bana ne dese beğenirsin... ’’Amaaaaan ne yapayım oğlum orada ben, karanlıktır orası bir dondurma yemek için oraya gidilir mi, siz alın gelin burada yiyelim.’’ dedi...

Bir gün Bodruma yolunuz düşerse, aman ha aman, dondurma yemeden önce mutlaka bir topu ne kadar diye sormayı unutmayın, sonra pişman olursunuz. Sormadan yersiniz, sonra size bir fiyat çıkartırlar, ondan sonrada memleketinize dönmek için otostop yapmak zorunda kalırsınız benden söylemesi... Alıp da karşınızda şapırdatarak yalayanlara uzaktan bakmak serbest...
( Kredisi Çıkacak İnşallah başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 17.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu