“Gözlerim açık mıydı, kapalı mı? Neden etraf bu kadar karanlıktı?” Ellerimi gözlerimin açıklığından emin olmak için gözlerime dokundurdum, gözlerim açıktı . Peki etraf neden bu kadar zifiri karanlıktı. Adım attım öne doğru ve kollarımı uzatıp ‘etrafta bir şeyler var mı?’ diye önümü arkamı kollarım ve ellerimle bir yere çarpmasını umarak öne iki adım daha attım. Hiç bir şey yoktu. Ve ben ter içindeydim neden bu kadar terlemiştim. Artık bilinçsizce bir yere çarpma umuduyla koşmaya başladım. Yavaş yavaş karanlığın azaldığını ve gözlerimin artık bir şeyleri seçebildiğini anlayınca durdum. Bir koridorun başına varmıştım ve arkamdaki karanlığa dönüp baktığımda ise karanlığın yavaş yavaş aydınlandığını ve güzel renkli vazolar çiçekler tablolarla dolu olduğunu gördüm . Garip bir ürperti tüm vücudumu kaplamıştı. Koridor karanlık ve esrarengiz duruyordu ilerleyip ilerlememek arasında kalmıştım. Bir adım öne doğru attığım anda koridor aydınlanmaya başlamıştı bir adım daha attım. Gittikçe koridor aydınlanıyor sanki adımlarım etrafa ışık saçıyordu. Bu sefer tüm korkumu yenerek ve özgüvenimle adım attığımda âdeta koridor güzel çiçeklerle süsleniyordu. İçimi tarifi zor bir sevinç kaplamıştı .koridorda koşuyordum Ben koştukça koridor genişleyip bir bahçeye dönüştü. Güllerin, sümbüllerin, menekşelerin hatta daha önce görmediğim milyonlarca çiçeklerle ; rengârenk papağanlar bembeyaz güvercinler ve daha sayamayacağım bir çok kuşlarla doluydu... Etrafımda dönüp durdum hiç bu kadar güzel bir yer görmemiştim ilerledikçe daha da güzelleşiyordu arkama dönüp baktım gerimde kalan güzellikler de hayrandım. Dönüp o tarafa gitmek istedim ama geriye adım atmaya kalktığımda önümde gizli bir bariyer gitmemi engelliyordu. Bir an üzülmüştüm oraya gidemediğim için umutsuzluğa kapılmıştım. Başımı öne doğru çevirip umutsuz bir vaziyette, bir çiçeğe dokunmuştum. Çiçeğin elimde solmaya başladığını görünce içimi korku kaplamıştı. İleri doğru baktım çiçekler solup sararıyor ve kuşlar uçup kaçışıyorlardı. Artık ilerlemek adım atmak istemiyordum. Bir fısıltı duydum kalk ilerle, dedi. Kalktım adım atmaya başladım ve etraf tekrar o güzelliklere büründü. Sonra bir el dokundu omuza, irkildim. Meğer bir rüyaymış bu... Anlam veremedim rüyaya sonra anladım koridor akıp giden zamanmış umutla ve gayretle attığın her adım etrafını güzelleştirirmiş. Dönüp geçmişin hatıralarında yaşamaya kalkmak zaman kaybı olmakla birlikte başka güzellikleride yok edermiş. Bu yüzden ileri devam edip bir güzelliğe bir güzellik daha eklemek gerekirmiş...

( Yarına Yolculuk başlıklı yazı merve-dogan tarafından 2.06.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu