Çok Güzel  Ağrıdı Yıllarca

Mektuplar yazmıştım ben ilk okulda , hem de kitabımın arka yaprağına sana. Sen hatırlamazsın mantomu asardım  ceketinin yanına, beslenme  çantam da, ne varsa paylaşırdım seninle. . her saçımı çektiğinde sen, ben de sana  çelme takardım….her okul çıkışında ,aynı yolu birlikte  yürümek için   yolumu uzatırdım eve vardığımda annemden bir sürü azar işitirdim.... nere kaldın sorusuna farklı yalanlar uydururdum..
 Sırf Ayla nın  yanına oturdun diye: okulun bahçesindeki büyük ağacın altında günlerce somurtmuşluğum  vardı  benim…
Bilemedim  ki o zamanlar bunun adının aşk olduğunu…..kalbim ağrıyordu ben karnım ağrıyor sanıyordum
ve sen   hiç  Edishu nun  Filiz Akına  baktığı gibi bakmıyordun bana  .Oysa benim bildiğim tek aşk oydu
bir gün  öğrendik ki  Babanın tahini çıkmış… benim ancak haritada bildiğim bir yere….
bir kış günü  yağmur yağarken, bir gecede topladınız  evi barkı
ertesi gün  veda ettin kara tahtanın önünde tüm sınıfa, giderken de…çantandan çıkardığın, yarısı ısırılmış elmayı koydun masama,biliyormusun sakladım  günlerce o elmayı  yatağımın altında.. bir hafta geçmeden çürüdü.. ağlayarak  attım  çöpe… zaten nedenini bilmeden her şeye ağladım o günler de ,adını bilmediğim bu duygunun acısı çökmüştü  içime .... ilk şiir , yazmaya o günlerde başladım.. Adının  baş harfiyle  başlayan  saçma sapan şiirler yazdım geceler boyunca….ve sırf işkence  olsun diye her teneffüs okulun bahçesinde Ayla ya okudum o şiirleri…
çok sonra tanıdım bu duyguyu
başka yerde başka bir zaman da  başka bir insanla
ama bu sefer  ağrıyan yerimin kalbim olduğunu biliyordum artık..
aşkın  zamanı değişse de  acısı aynıydı çünkü…
ve çok güzel ağrıdı yıllarca hiç bana sormadan...
silgisizce dip notlar..............


( Çok Güzel Ağrıdı Yıllarca başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 9.06.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu