Çakar bu, bunun ile caka satılır hem de itina ile özenle... Caka almak isteyenler numaratörden sıra alsın ve sıraya girsin... Benim adım Çakar, soyadım yok, sadece Çakar. Öyle arabaların üstüne koydular mı beni, millette bir şey zannediyor, ama nani nani nani nani nani diye Allah var güzel ses çıkartırım...

Yanımdan geçen arabalara hava atmaya bayılırım. Arkalarından sıkıştırırım zaman zaman onları, kornalara da sert basarlar, hemen yana çekilirler... Benim olduğum arabamın içinde olan şoför ağabeyim, bastığı zaman kornaya, herkes kenara çekilecek, çekilmeli, açılın yoldan geliyorum ben, diye de bağırasım gelir...

Şimdilerde yasak getireceklermiş, çakarlara... Ne istiyorlar bizden anlamıyorum. Çakarız biz çakar olmasına da kimselere çakmıyoruz, çakar gibi yapıyoruz, yollar açılsın, bizde geçelim istiyoruz, millette bizi kullanan şoförlere maganda muamelesi yapıyor... Tamam belki bizim olduğumuz arabaları kullananlar maganda olabilirler ama, maganda da insan canım... Magandanın canı yok mu? O da bu toplumun bir ferdi...

Hele de gece karanlığında giderken, çakarlarım, canım ışıklarım yandığı zaman, bir havalı oluyorum ki sormayın gitsin... Garibanların arabalarına bir selektör yapmaları yetiyor da artıyor bile... Hemen kenara çekilip yol veriyorlar...

Yasaklasınlar bakalım çakarları, beni yine kullanır millet, yanar yanar sönerim ki... Magandalığın Kitabında Çakarlı Arabadan vaz geçmek diye bir şey yok. Altı bin mi yedi bin mi ne cezası varmış, varsın isterse yüz bin olsun fark etmez, bizim şoförlerde de cukka bol, öderler o cezayı yine çakarız çakarımızı, çakmaya devam ederiz cakalı bir şekilde. Magandadır neticede çakar gibi yapanlar, çakardan vaz geçilir mi? Biz vaz geçsek çakar bizden vaz geçmez...
( Çakar Mı Çakar Hem De İki Seksen başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 16.06.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu