Devasa bir film seti...Bir sürü kamera, ses düzeni, ışık düzeni, suflörler, her şey tamam. Roller dağıtılmış. Çok uzun sürecek bir dizi filmde oynuyorsunuz...

Sizin rolunuz de belli.



Çok zengin birini canlandırıyorsunuz. Film boyunca villalarınız, lüks arabalarınız, fabrikalarınız, uşaklarınız, büyük bir servetiniz var.



Çekimler boyunca, jakuzilerde banyonuzu yapıyorsunuz, ruuf’unuzda kahvaltınızı yapıyorsunuz.Güzel sevgililerinizle birlikte lüks arabalarınızla dolaşıyorsunuz...



Dizinin her bölümünde farklı bir macera ve heyecan yaşıyorsunuz...



Nihayet, filmin sonuna geliyorsunuz.



“Çekim bitti!” diyen bir ses, sizi gerçek hayatınıza döndürüyor.



Çekim boyunca yediğiniz, içtiğiniz şeyler dışında herşeyi sette bırakıp ayrılıyorsunuz. Aslında sadece yediğiniz,içtiğiniz gerçekten sizin olmuştur...Gerisini tamamen sette bırakıyorsunuz..



Film boyunca ne kazandıysanız artık onunla yaşayacaksınız...



Hayat, gerçek bir film setidir. Bu sette insana verilen herşey emanettir, geri alınacaktır. Yediği,içtiği dışında hiçbir şey insanın kendi malı değildir. Çekim bitene kadar, emaneten verilmiştir; rolünü oynasın diye...



Sizin rolünüzden daha kötü rollerde oynayanları küçümsemeyin; sonuçta bu bir oyun...



Sizin rolünüzden daha güzel rollerde olanları da kıskanmayın; sonuçta bu bir oyun...



Senaryoya itiraz etmek gibi bir lüksünüz olamaz.



Evde,işyerinde,sokakta, camide,meyhanede,hapishanede....



Nerede olursanız olun, hangi şartlar altında olursanız olun, kameralar sürekli sizi çekmeye devam etmektedir. Rolünüzü hakkıyla yapabilmeniz için, suflörleriniz de görevlendirilmiştir. Sürekli olarak size bir şeyler fısıldayıp, doğruyu-eğriyi ayırt etmenize yardımcı olurlar.



Size verilen rolu unutup, kendi başınıza dilediğiniz gibi adım atarsanız, başarısız olursunuz, senaryonun dışına çıkarsınız ve setten kovulursunuz.





Rolunüz nerede ve ne şartta olmalı ise, düzenlenmiştir. Adam gibi rolunüzü oynayın...



Hayatı gereğinden fazla ciddiye almayın, sonuçta yüce bir ses;



“ÇEKİM BİTTİ !” diyecek...





H.OSMAN SARAÇ



( Asıl Dizi Film, Hayat başlıklı yazı H.OsmanSaraç tarafından 12.05.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu