Okullar arası bilgi yarışması düzenlenir ve okulun müdürü sonucu açıklamak için yarışan öğrencilerin sınıfına girer.
-Dileyin benden ne dilerseniz,deyince bütün sınıf ayağa kalkıp:
-Okullar  erken mi tatil olacak hocam,derler.
-Hayır çocuklar,biliyorsunuz ben tatilin uzun olmasından şikayetçiyim,geçenki yarışmanının sonuçları  açıklandı:birinci olduk.
Sınıfta bir patırtı gürültü,ıslıklar,çığlıklar,sevinç gözyaşları.
-Fazla sevinmeyin size bir haberim var,der okul müdürü.
-Hepimize çeyrek altın mı takacaksın hocam deyip gülüşür  tüm sınıf.
-Kampa giriyoruz.
-Ne kampı hocam derler,birinci olduk yetmez mi?
-Yetmez yavrum der,birinci olduk ama  sondan...
( Birinci başlıklı yazı berberce tarafından 24.06.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu