Bu Gidişat İyi Değil
Kıymetli Üstadlarım; uzun zamandır şiir paylaş(a)mıyordum ama arada bir de olsa siteye uğrayıp kimler neler yazmış diye bakıyordum. Hakkınızı helal edin. 

Geçen gün ani başlayıp kısa sürede biten bu şiirimi sosyal medyada paylaştım. Kısa bir süre sonra bilgisayarlarla fazlaca haşir neşir olan ve şiirin üstündeki logoyu benim için tasarlayan bir arkadaşım  şiirimi bir program üzerinden şarkıya çevirmiş. Bugün hem sizlere merhaba diyebilmek hem de o şiirimi paylaşmak için buradayım. Herkes gönülden Selamlar... Saygılar.

(Şarkı halini sayfadaki müzik bölümüne ekliyorum. Ben çok beğendim. İnşallah sizler de beğenirsiniz.)

BU GİDİŞAT İYİ DEĞİL

Ekmek oldu sekiz lira
Maaştan çok arttı kira
Yeter artık durun, zira...
Bu gidişat iyi değil!

Karpuzlar sulanıp şişti
Fiyatı her gün değişti
Bugün yirmi, dün on beşti
Bu gidişat iyi değil!

Kışın on liraydı limon
Dün seksen olmuştu en son
Düşecekti enflasyon 
Bu gidişat iyi değil!

Derdimiz menfaat, çıkar
Fiyatlar daha da çıkar
Millet hayatından bıkar
Bu gidişat iyi değil!

Çiftçi üretir, kazanmaz
Stokçu arsız, uslanmaz
Azcık vicdan, insaf biraz
Bu gidişat iyi değil!

Yalan dolan ve de faiz
Bunların sebebi biziz
Hamdi yaptı bir analiz
Bu gidişat iyi değil!

Mustafa Gül (Hamdi)
(28.06.2024)

Şiiri paylaştığım gün elektriğe %38 zam gelmiş. Bazı arkadaşların ısrarıyla bir kıta da elektrik zammı için ekledim.

Elektrik yine çarptı
Doğalgaz gözünü kırptı
Zamlar tekrar tavan yaptı
Bu gidişat iyi değil!




( Bu Gidişat İyi Değil başlıklı yazı Hamdi tarafından 1.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu