Evet evet size buradan sesleniyorum, sinek biraderler, gardaşlar, ibibiklerim, zibidiler, eğri bodikler, vatandaşlar. Artık kara sinek misiniz yoksa sivri cinsinden bir sinek misiniz orasını bilemem... Belki de çok büyük At Sineği denilen sineklerdensiniz... Bana fazla yaklaşmayın, bakın sizi buradan uyarıyorum, fena yaparım...

Daha önce kaç tane hemcinsinizi eşek cennetine, at cennetine, sinek cennetine, artık ne derseniz deyin, hiç çekinmeden yolladım. Size kıyak yapacağımı zannediyorsanız, aldanırsınız. Bir fıs fıs ve de bir sinekliğin ucundasınız diyeyim size... Sineklik etseniz de, ineklik etmeyin, benim tepemin taslarını attırmayın...

Duyduğuma göre insan nüfusunun yüz katına bin katına çıkıyormuş sayılarınız bilhassa yaz aylarında... Ulan gerzekler, ulan zibidiler, ulan hıyarlar, ulan sinek vatandaşlar, kalbinizi de kırmak istemiyorum ama, bir ittirolun gidin hayatımızdan yahu! Ne doğru düzgün kahvaltı edebiliyoruz sizin yüzünüzden, ne de karpuz kavun yiyebiliyoruz.

Ha illaki siz dünyanın zevklerini bir bir tadarken biz tatmayalım mı, diyorsanız bize, o da bizim ilgi alanımıza girmez. Yahu anladık gündüz gelip her bir şeye konuyorsunuz filanda, ulan bari gece gece uykumuzun hem de rahatımızın içine etmeyin. Tam gecenin bir yarısı rüya görüyorken gelip rüyamın bile içine ediyorsunuz... Ondan sonrada duvarda kırmızı renkte vesikalık fotonuz çıktı mı, hiç öbür arkadaşlarınız bana sövüp saymasın...

Bilhassa sivri sinek vatandaşlar buradan size ayrı bir şekilde seslenmek istiyorum. Benim kanım size yaramaz, hem vallahi hem de billahi yaramaz, gidin başka başka yerlere, memlekette bir sürü az kanlı ve de kansız var, onların kanının emin... Onlar bizim kanımızı emiyor, sizde onların kanını emerseniz belki akıllanırlar...

Eğer ki buradan çağrıma kulak verirde dediklerimi yaparsanız ne ala, yok efendim biz seni hiç iplemeyiz yine bildiğimizi okuruz ’’Anlayana nasılsa sivrisinek saz, anlamayana davul zurna bile az.’’ diyorsanız, o zaman benden de günah gider...
( Buradan Sesleniyorum başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 1.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu