Baydın Dayı ve Trampa Dayı Sam Amca’nın has yeğenlerinden. Tutmuşlar televizyonlarda memleket meselelerini, tartışmışlar. Tabi onların memleket meseleleri aynı zamanda dünyayı ne kadar daha sömürürüz olayı, buraya bağlarlar sonunda... Bakalım ne tartışmışlar televizyonlarda Trampa Dayı T.Dayı ve Baydın Dayı B.Dayı...

T. Dayı - Benim zamanımda daha az insan ölürdü Orta Doğu da ve biz Orta Doğu da ki Irak da ki Suriye’de ki çocuklara sokaklarda daha çok çikolata sakız verirdik Baydın Bilader... Siz bunları yapmıyorsunuz, neden acaba?
B. Dayı - Senin zamanında verdilerde çikolata sakız filan çocuklara biz vermiyor muyuz, hakkımız yeme bizde her ne kadar babalarını kardeşlerini öldürsek de o Orta Doğu Çocuklarını sakız ve çikolatadan mahrum edemeyiz, etmedik bundan sonrada etmeyeceğiz. Sakız çikolata başka, babalarını öldürmek başka...
T. Dayı - Senin yüzünden dünya ülkelerinde artık darbe yapamıyoruz Bay Baydın, gerçekten iktidarda olduğun sürece bizi Sam Amca halkını baydın. Dolar molar sürünüyor senin zamanında, kimse dolar ile ticaret yapmıyor artık, mahvettin Amerikan halkını...
B. Dayı - Hadi oradan ben mi mahvettim, asıl sen mahvettin, tuzlayım da kokma bari... Fabrikalarım yine silah üretiyor, Müslüman ülkelere veremesek de Salamon biradere durmadan silah veriyoruz, alıyoruz paralarını...
T. Dayı - Kasımda seçim var ben bir geleyim de başkanlığa sen o zaman gör ülke nasıl güzel yönetilirmiş. Destan yazarım billahi destan. Bütün her yerden askerlerimi çekeceğim, kendi ülkemize odaklanacağız bundan sonra.
B. Dayı - Hayal görüyorsun sana bunu Sam Amca’nın derin devleti yaptırır mı zannediyorsun? O kadar üstlerimiz var, her yerde, kapatalım gitsin mi onları?
T. Dayı - Ne derin devleti, devletin içinde devlet mi var derin diye? O derinse ben de Trampa Dayı olarak daha derin bir adamım, bilmem anlatabildim mi?
B. Dayı - Sen galiba hiç tarih de okumuyorsun? Rahmetli eski başkanlarımızdan Kennedy’nin başına gelenleri okumadın mı, duymadın mı?
T. Dayı - Duydum ne olmuş? Beni de onun gibi ortadan mı kaldırırlar diyorsun?
B. Dayı - Bilemem artık, orasını da sen düşün. Sen de biliyorsun ki başa sende gelsen bende gelsem, ulusal çıkarlarımız yani Sam Amcamızın çıkarları söz konusu olduğu zaman, onun çıkarlarına aykırı hareket edemeyiz, bilmem anlatabildim mi?
T. Dayı - Eeeeee bizde onun pek sevgili yeğenleriyiz nihayetinde... İzin vermezler o şirketlerin başında ki zibidiler, onların çıkarlarına aykırı hareket etmemize...
B. Dayı - Vallahi benim kafa gidik filan ama, önemli değil, zaten ben orada ki bir kuklayım, danışmanlarım var, çok uluslu şirketlerimin siyoları var, onlar ne derse ben onu yaparım. Onların sözünün dışına çıktım mı ham yaparlar. Bakma bazen tutamıyorum da altıma bile kaçırıyorum, ama tabi kimse duymuyor, duyurmuyoruz...
T. Dayı - Bi git Allah aşkına yahu bi git de kurtulalım senden Baydın Dayı, baydın bizi billahi...

Ne diyelim bizlerde tez zamanda kurtuluruz bu Sam Amca ve yeğenlerinden. Yakın zamanda pek mümkün görünmese de...
( Baydın Dayı Ve Trampa Dayı Televizyonlarda Tartışırlar başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 3.07.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu